Kris Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Den store Trofé-tråden! I denne tråden kan du diskutere alt som har med trophies å gjøre. Spill med Trofé-støtte: * Alone In The Dark * Battlefield: Bad Company * Bionic Commando * Bioshock * Blitz: The League * Burnout Paradise * Buzz!: Brain of the UK * Buzz! Quiz TV * Call of Duty: World at War * Command & Conquer: Red Alert 3 * Dead Space * Demon’s Souls * Dynasty Warriors: Gundam 2 * Eat Lead: The Return of Matt Hazard * F.E.A.R. 2: Project Origin * Fallout 3 * Far Cry 2 * Ferrari Challenge * FIFA Soccer 09 * Grand Theft Auto IV * Guitar Hero: Metallica * Hannah Montana: The Movie * Harry Potter and the Half-Blood Prince * Killzone 2 * Leisure Suit Larry: Box Office Bust * LittleBigPlanet * Major League Baseball 2K9 * Mercenaries 2 * Midnight Club: LA * Mirror’s Edge * MLB 09 The Show * Monsters Vs Aliens * Mortal Kombat vs DC Universe * Motorstorm: Pacific Rift * NBA 09 The Inside * Prince of Persia * Quantum of Solace * Resident Evil 5 * Resistance 2 * Rock Band 2 * SEGA Megadrive Collection * Shaun White Snowboarding * Ski-Doo Snowmobile Challenge * Skate 2 * SOCOM: Confrontation * Sonic Unleashed * Sonic's Ultimate Genesis Collection * Stormrise * Street Fighter IV * Terminator Salvation * The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena * The Eye of Judgement * The Godfather II * The Lord Of The Rings: Conquest * The Wheelman * Tom Clancy’s EndWar * Tom Clancy’s H.A.W.X * Trivial Pursuit * UFC 2009 Undisputed * Uncharted: Drake’s Fortune * Unreal Tournament 3 * Wanted: Weapons of Fate * Warhawk * WWE Legends of WrestleMania * White Knight Chronicles * X-Blades * X-Men Origins: Wolverine PSN spill med Trofé-støtte: * 3 On 3 NHL Arcade * Astro Tripper * Bejeweled 2 (new) * Blast Factor * Burn Zombie Burn * Crash Commando * Cuboid * EchoChrome * Everybody’s Putter Golf * Geon * GTi+ Club * High Velocity Bowling * Linger In Shadows * Magic Ball * Noby Noby Boy * NovaStrike * Pain * PixelJunk Eden * PixelJunk Monsters * Soldner X * Super Stardust HD * Warhawk * Watchmen * WipEout HD Hadde vært fint hvis dere sa i tråden hvor mange trofeer dere har, så jeg kan sette dere opp på lista Gamer.no's største trofé-jegere: 1. Pesico 2. King Of Universe 3. Didrik Resten: Endret 18. august 2009 av Kris Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) This is me! Endret 2. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Fint om du skriver Platinum, Gold, Silver og Bronze også. Og helst ikke quote førstepost Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan jeg bare klaske inn playfire bildet? Så kan du se hva jeg har osv... Hadde vært kult med de i førsteposten Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan jeg bare klaske inn playfire bildet? Så kan du se hva jeg har osv... Hadde vært kult med de i førsteposten Du hadde kanskje LITT mer trofeer en meg. En andre plass er ikke så verst :rolleyes: Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg må erkjenne at jeg har blitt en total trophyaddict. Er det bekreftet eventuelt avkreftet av trofeesystemet vil følge PSNbrukeren til neste generasjon? *Min første post på det nye Gamer.no Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har vel 4 ell no foran meg på vennelista også, da Men jeg er helt avhengig, så den skal nok få meg fler Alle andre trophywhores oppfordres til å adde meg på PSN. (Andre også for den saks skyld). PSN:KingofUniverse Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ante faktisk ikke at så mange spill hadde støtte for trophies. Selv har jeg 44 trophies tror jeg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har dette av trophies: Bronse: 124 Sølv: 26 Gull: 7 Platinum: 2 De jeg har Platinum i er Uncharted og LittleBIGPlanet Kanskje jeg får æren av å være på topp 3 -lista i noen minutter, før Pesico og de andre Troféhorene kommer... EDIT: Første post på nye Gamer-forumet - Yaaay! Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bronse: 114 Sølv: 19 Gull: 5 Platina: 1 PSN IDen min er TiLT42. ... og jeg som bare har hatt PS3en min i mindre enn 1 1/2 måned. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lånte WaW av en kompis i dag og satte meg ned for å ta trophies. Hadde vel hanka inn 16 stykker før jeg så at jeg var logga inn på brukeren til roommaten Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lånte WaW av en kompis i dag og satte meg ned for å ta trophies. Hadde vel hanka inn 16 stykker før jeg så at jeg var logga inn på brukeren til roommaten :lol: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Low point i karrieren som gamer. En 12-åring loller av meg Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser at Skate 2 ikke er med i lista de over spill som støtter trofeer. Men det gjør det altså ;D Lenke til kommentar
koga_hiroyuki Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tja, ikke så ille, har bare 4 spill med trophies... over 56% på alle, 100% på to(LBP og Uncharted). PS3 Trophies Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det viktigste er å delta, var det sånn det var? Ganske sikker på at jeg har få gull og ingen platinum-trofeer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Ser at Skate 2 ikke er med i lista de over spill som støtter trofeer. Men det gjør det altså ;D Skal legge det med i lista Fint hvis dere sier ifra hvis dere ser at det mangler noen andre spill. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det antal platium trofèer som avgjer om du kjem på "Gamer.no's største trofé-jegere:" eller er det antal trofèer til saman? Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser at Skate 2 ikke er med i lista de over spill som støtter trofeer. Men det gjør det altså ;D Se etter på nytt! Den står der den da! Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Anngående playfirebilde, må man legge til alle trofeene manuellt? eller er det noen måte å synce med psn iD? Prøvde å få det til, men virker som man må legge alle inn manuellt, og det er rimelig stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå