Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det kan jeg raskt være enig med deg i... Men forhåpentligvis om 20-30 år vil vi ikke lengre sitte ved en pult med mus og tastatur, men noe helt nytt Har ikke hatt noe imot å være selve karakteren som springer rundt og svinger med sverdet eller skyter med bue. Nei, nå snakker jeg ikke om å kle på seg merkelige klær og springe i skogen med venner, men noe helt nyskapende i spillsjangeren. Vi vet jo alle om slike 3D briller....hva med en 3D verden. Tenk å være selve heroen i Morrowind eller Oblivion? Nesumar Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Men er ikke dette litt off-topic? Tråden handler om videoene i førsteinnlegget. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det kan jeg raskt være enig med deg i... Men forhåpentligvis om 20-30 år vil vi ikke lengre sitte ved en pult med mus og tastatur, men noe helt nytt Har ikke hatt noe imot å være selve karakteren som springer rundt og svinger med sverdet eller skyter med bue. Nei, nå snakker jeg ikke om å kle på seg merkelige klær og springe i skogen med venner, men noe helt nyskapende i spillsjangeren. Vi vet jo alle om slike 3D briller....hva med en 3D verden. Tenk å være selve heroen i Morrowind eller Oblivion? Nesumar Har tenkt ufattelig mye på det samme, men tror vi må litt lenger frem i tid for å kunne "spille" i slike enorme verdener. Men kanskje ikke, tid vil vise. Men som MiSP sier, nok off-topic Noen som finner noen gamle videoer av Morrowind som disse? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmm, andre enn meg som får opp "Sorry, this video is no longer available" på part 2? Får det ikke på noen av de andre. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, alle virker hos meg...var da merkelig Du har ikke greid å trykke på noe feil ? Synd hvis du ikke får sett de, synes de var ekstremt interessant... viste oss hvor mye tid de faktisk bruker fra start til slutt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er i Thailand, sikkert noe galt her. Får se de når jeg kommer hjem, igjen. (Har sett de før, men har lyst til å gjøre det igjen) Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Var morsomt å se, kunne tenkt meg å jobbe med spill selv Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hm, filmene har visst blitt fjernet fra Youtube. Får vel kjøpe Collector's da Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Hm, filmene har visst blitt fjernet fra Youtube. Får vel kjøpe Collector's da Fordi jeg ble banna. Har lastet opp på nytt nå, linkene fungerer nå i førstepost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå