TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) I "The Making of Oblivion" får vi se hvordan Bethesda Softworks produserte The Elder Scrolls IV: Oblivion, som ble Game of the Year 2006! Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=Su_3bZnJhDw Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=Yx-XH8EyByE Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=7NdyHxY5WTA Del 4: http://www.youtube.com/watch?v=7VgEXPqFKpw Enjoy! Endret 1. mai 2009 av Amaranth Lenke til kommentar
.: JoJo :. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alle skrøt så utrolig mye av Oblivion, men jeg ble aldri helt hekta. Syntes det gikk så utrolig sakte framover. Kult system med slags fps om man ville og det man gjorde ble man god på, men det tok evigheter. Itillegg møtte man samme fiender hele tiden og man gjorde akkurat det samme på hoved-historien hele tiden. Det var nye tårn hele tiden. Noen som kan si hvorfor man syntes dette er et så utrolig bra spill? For min del syntes jeg NWN er mye bedre. Litt annerledes, men forsatt RPG. :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oblivion både var og er utrolig. Vannvittig stort, nok variasjon til å underholde og JÆVLIG moro å være l33t med pil og bue! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mine (fremtidige) innlegg. ^^, Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alle skrøt så utrolig mye av Oblivion, men jeg ble aldri helt hekta. Syntes det gikk så utrolig sakte framover. Kult system med slags fps om man ville og det man gjorde ble man god på, men det tok evigheter. Itillegg møtte man samme fiender hele tiden og man gjorde akkurat det samme på hoved-historien hele tiden. Det var nye tårn hele tiden. Noen som kan si hvorfor man syntes dette er et så utrolig bra spill? Jeg forstår godt hva du mener, jeg tenkte det samme i starten. Men plutselig så fikk jeg bare en trang til å spille det. Ville bare gå i byene og kjenne på verden, uansett hvor falsk den måtte være. Den dag i dag kan jeg ikke si hvorfor jeg liker Oblivion så godt... det er jo egentlig helt greit Lenke til kommentar
.: JoJo :. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 haha, skjønner hva du mener også. Ble hekta jeg og, men da jeg så at jeg hadde spillt godt over 40 timer og tenkte over hva jeg faktisk hadde vært gjennom så var det svært lite. Pent spill da! Er kanskje det som er greia ? i kombinasjon med at det er vannvittig stort? Lenke til kommentar
The Prophet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Artig spill og utrolig godt laget. Koste meg med videoene. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oblivion både var og er utrolig. Vannvittig stort, nok variasjon til å underholde og JÆVLIG moro å være l33t med pil og bue! Pil og bue er tingen ja! Selv turde jeg ikke gå ned i hulene fordi jeg ble så vanvittig skremt - og dette når jeg var 17! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror det fulgte med noe sånn bakom greier på Limited Edition versjonen av spillet. Morsomt å se sånt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spilte Oblivion ganske mye, men dabbet av fordi jeg syntes det var så "urealistisk". Dette var før jeg visste om "mods" til spillet. F.eks. Fallout hadde ikke vært i nærheten så morsomt originalt uten alle modsene jeg bruker. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takker for videoene. Er en stor fan av Oblivion og TES serien, så det var en fornøyelse å se på. Frister bare mer og mer å utdanne seg til spillutvikler Nesumar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gøy å se på Det står i første video at Oblivion ble annonsert på E3, kanskje vi kan krysse fingrene for at Bethesda avslører et nytt TES på årets messe? Det hadde vært rått. Jeg skal vedde ganske mye på at de er i gang med et TES V, og E3 ville vært det ideelle stedet å gjøre det på. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er 2009 nå, og hvis ryktene er sann om at det blir et nytt TES i 2010, så burde vel det annonseres på årets E3. Hadde vært ekstremt kult. Likte veldig mye at de bruke også mye tid på å gjøre alt bra til E3, men det er jo selvfølgelig også for egen vinning. Ingen spillprodusent kommer til en såpass stor spillmesse med et uferdig produkt, elendig demo eller en trailer som kjeder oss spillere. Gleder meg bare mer og mer til jeg får høre mer om TES5 fra selveste utvikleren, for da vet jeg at dette er virkelig Nesumar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Når er E3 igjen? 2-4 juni? Ikke altfor lenge, i såfall Jeg tror TES V vil overgå Oblivion. Rart å si så tidlig, men det som trakk ned Oblivion stort var levelscaling, og til en viss grad identiske dungeons og stive ansikter. Hvis de tar alt det gode fra Oblivion og fikser det som er kritisert, er vi sikret et utrolig godt spill. Kanskje bedre enn Morrowind? Håper bare det blir singleplayer. Denne tråden på Gamle-Gamer uroer meg litt. Når noen lager et MMO blir det ofte brukt så mye tid på det med patcher, utvidelsespakker og vedlikehold, og da blir det LANG tid til neste singleplayer. Hvis det skal være tilfelle får vi håpe at det blir noen andre enn Bethesda som står for det (se denne artikkelen) Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) 2-4 Juni 2009 Link: E3 Hjemmeside Er ikke annet enn å håpe min venn. Er helt enig i deg, et TES MMO kunne vært morsomt men jeg håper virkelig de holder seg i samme kurs som de har gjort. TES er en genial serie for oss RPG Singleplayer-entusiaster, og slikt håper jeg det forblir. Ang. Oblivion så har det sine feil og mangler, og det er ikke det Perfekte RPG-spillet. Håper Bethesda tar det gode fra Morrowind og Oblinvion og setter det sammen, men at de også gjør noe helt nytt. Det sa de forsåvidt i videoen også, at for vært nytt TES spill begynner de med helt blanke ark, som jeg tror gjør disse spillene til såpass store suksesser. Vi får bare vente å se, 2-4 Juni er streket over på kalenderen... Nesumar Edit: Står under Exhibitor List at Bethesda Softwork hvertfall skal ha en stand der. Endret 7. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Flott! Jeg har en god følelse nå. De har annonsert to eller tre Fallout 3 expansions allerede (tror det var tre), og den ene er snart ferdig. Tviler på at de vil annonsere en ny expansion, og vi kan utelukke Fallout 4. Kan jo være et helt nytt konsept, men jeg tror virkelig på et TES V Gode nyheter! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det kan være både og... Vil ikke ødelegge forventningene dine, men E3 er en stor spillmesse, og da vil det være veldig merkelig om at noen av de store utviklerne ikke hadde en stand der. Det kan være alt fra å bare reklamere, selge effekter og la de besøkende prøve ut noe de har laget. Men, sant skal sies, de fleste som faktisk kommer dit bruker å ha noe å annonsere, så jeg skal være enig med deg, at håpet mitt er også stort for at de annonserer TES5. Nesumar Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 En remake av morrowind hadde vært fantastisk fett . Prøvde å spille det her for et par måneder siden, men det er ikke helt det samme. Litt nedtur egentlig, føler ikke at det er så lenge siden jeg fikk morrowind bundlet sammen med et skjermkort jeg kjøpte. Oblivion on the other hand har jeg hatt mye gøy med, brukte noe så infernalsk med mods på et tidspunkt. Mener forresten å huske at det satt en gjeng av de gamle super dedikerte morrowind modderene å ville utvide oblivion til å få med morrowind også, i oblivion tidsalder. Vet dog ikke hva som skjedde med det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 En remake av morrowind hadde vært fantastisk fett . Prøvde å spille det her for et par måneder siden, men det er ikke helt det samme. Litt nedtur egentlig, føler ikke at det er så lenge siden jeg fikk morrowind bundlet sammen med et skjermkort jeg kjøpte. Oblivion on the other hand har jeg hatt mye gøy med, brukte noe så infernalsk med mods på et tidspunkt. Mener forresten å huske at det satt en gjeng av de gamle super dedikerte morrowind modderene å ville utvide oblivion til å få med morrowind også, i oblivion tidsalder. Vet dog ikke hva som skjedde med det. Føler helt med deg der. Installerte Morrowind nyling, men det ble ikke det samme. Litt synd siden det skal og er et knallspill. Men jeg er uenig i at de lager et Morrowind remake. Synes de burde gjøre som de alltid gjør, som er å begynne helt på scratch. Det gir dem full mulighet til å utforske og prøve nye ting, som tilslutt blir en kjempespill. Nesumar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Enig i at de ikke burde lage en Morrowind remake nå, men om 20-30 år, når de har dekket hele Tamriel, ville det være utrolig kult om noen lage en Morrowind remake, med fastlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå