Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da en kjent sak at det finnes teknikker/glitcher eller hva du vil kalle det som gjør at du treffer oftere. Selv om du aldri har hørt om det, betyr det ikke at det ikke eksisterer. Du har helt sikkert aldri prøvd det selv heller, så grunnlaget for å si noe sånt er vel bak mål..

Anyways, back to topic,

Ryktes at det skal komme noe MW2 relatert på GDC som starter idag. Er virkelig spent, da det ryktes om en trailer.

Lenke til kommentar
Det er da en kjent sak at det finnes teknikker/glitcher eller hva du vil kalle det som gjør at du treffer oftere. Selv om du aldri har hørt om det, betyr det ikke at det ikke eksisterer. Du har helt sikkert aldri prøvd det selv heller, så grunnlaget for å si noe sånt er vel bak mål..

Anyways, back to topic,

Ryktes at det skal komme noe MW2 relatert på GDC som starter idag. Er virkelig spent, da det ryktes om en trailer.

Etter å ha spilt cod4 og 5 helt siden det kom ut, så har jeg hørt, og prøvd det.

Ganske sikker på at trailern blir utsatt.

Lenke til kommentar

Okei, men da blir det vel heller: Selv om du ikke får det til betyr det ikke at det ikke eksisterer :p

FourZeroTwo har jo sagt at GDC kom til å bli stort, så jeg håper jammen de kommer med noe info iværtfall. Bare de bekrefter at det ikke er med kjøretøy i MP er jeg forsåvidt fornøyd. Hvis de bekrefter dedikerte servere blir jeg overlykkelig.

Lenke til kommentar

De bruker vel samme engine ja. Gjør meg ingenting. Fantastisk engine som leverte tidenes MP del. Grafiske forbedringer har de vel gjort, da engine var helt ny for CoD4. Vil nok klare å presse mer fra den nå.

Likte teaseren jeg. Kul den analyze funksjonen, og IW forumet florerer av "finds" som er gjort i traileren. Morsomt. Skal vel sies at jeg er rimelig CoD fanboy da :p Så skal vel mye til før de skuffer meg.

Lenke til kommentar

COD4 er jo tidenes online FPS på konsoll etter min meining(selv om eg har lagt mye meir tid i online delen til COD5) men med spill som KZ2 ute håper eg vi ser store forbedringer på den visuelle biten. IW ønsker vel å beholde sine 60fps mot KZ2 sine 30, så det ligger vel noe til den biten.

Online messig tror eg spiller gruser alt nok ein gang.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstod fra teaseren kommer vi til å spille i høybygg og en oljeplatform? Og det kommer til å være sivile i spillet?

EDIT: Og en flyplass?

EDIT2: Og denne gangen blir det snakk om internasjonal terrorisme høres det ut som?

EDIT3: Hvis man fryser filmen på 1:22 er det en ubåt der :D

EDIT4: Leser at noen er skuffet over teaseren fordi den ikke forteller oss noe nytt, men det er helt klart mye gjemt i denne korte traileren. På modernwarfare2.com er det bygget inn muligheter for å analysere videoen (zoome, saktefilm) som ihvertfall skulle tilsi det, men det er selvfølgelig iw bare leker med oss og vil se hvordan teorier som dukker opp på nett (bygge hype).

EDIT5: To bilder fra teaseren, ubåt + oljeplatform. Tror dette blir knall :)

post-219-1096634511_thumb.jpg

post-63-1096634212_thumb.jpg

Endret av sfRoyal
Lenke til kommentar

Litt skuffet over traileren, men jeg er veldig giret på hvordan spillet kommer til å bli. Det virker som om dem har kuttet ut Call of Duty og velger kun og bruke Modern Warfare 2.

Jeg bryr meg ikke så veldig om hvordan grafikken blir, så lenge dem klarer å gi meg et like godt og artig spill som det 4ern var. Tror dem kommer til å pusse litt mer på grafikk motoren, men jeg håper enda mer at dem pusser på gameplayet og legger til mye nye ting som co-op og masse baner, nye våpen, mange flere oppgraderinger på våpnet, og en like episk historie del.

Gleder meg like mye til Modern Warfare 2 som jeg gleder meg til God of War 3, og det sier litt.

Endret av Old Snake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...