Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har sett videoen som kan si om det er noen spoilere i den? :)

Har sett videoen, vil ikke si det er spoilere, men alt er jo fra SP. Det er ingen Cut Scenes, men starter på missions hvor de forteller litt. hvis du har sett bildene i artikkelen vil jeg si det gir mye av samme effekten. For å være sikker på at jeg ikke ødelegger for deg, vil jeg anbefale å holde deg til bildene. Vet jo ikke helt i hvilken grad du tenker spoiler.

Lenke til kommentar

Jeg har sett den. Jeg synes ikke det var sånn veldig store spoilers der. Jeg personlig synes ikke det var så mye OMG! av det de viste i filmen. Jeg sitter ikke igjen med følelsen av at jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett den for å si det sånn.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Enig med Zarax, men er det noen som kan bekrefte dette? Det blir avgjørende for hvilke plattform jeg kjøper det til...

Skal uansett kjøpe det til pc siden det er det jeg har og kan ikke tenke meg fps på noe annet :) Men kan si ifra på forumet i morgen om jeg husker, hvis det ikke er unlocket. Om jeg ikke svarer, er det fordi jeg sitter og nerder det ^^

Lenke til kommentar

Hvor er det absoluttspill sender fra? Håper jeg får det på tirsdag selv om jeg bor i Tromsø :(

Da må du smøre deg litt med tolmodighet, spillet ditt er nok ikke hos deg før onsdag hvertfall. Kan hende at du er heldig og får det i morgen, men jeg tviler hvis dere i nord ikke har super-postmenn og ikke de treige sløvingene vi på sørlandet har.

Lenke til kommentar

Ja, nå står Steam å laster ned MW2 Multiplayer så jeg er klar til klokken 00:01 på torsdag :D Pre-load<3

" Steam network's preloading servers are full, please try again in a few hours"

Thanks for that steam. Vi må da alså laste ned multiplayer og SP separat fra hverandre :(

Lenke til kommentar

Ja, nå står Steam å laster ned MW2 Multiplayer så jeg er klar til klokken 00:01 på torsdag :D Pre-load<3

" Steam network's preloading servers are full, please try again in a few hours"

Thanks for that steam. Vi må da alså laste ned multiplayer og SP separat fra hverandre :(

Min MW2 Multiplayer laster ned. ATM er den på 20%. Men delingen av spillet var jo den samme på MW2 og da :p

Lenke til kommentar

Hvor er det absoluttspill sender fra? Håper jeg får det på tirsdag selv om jeg bor i Tromsø :(

Da må du smøre deg litt med tolmodighet, spillet ditt er nok ikke hos deg før onsdag hvertfall. Kan hende at du er heldig og får det i morgen, men jeg tviler hvis dere i nord ikke har super-postmenn og ikke de treige sløvingene vi på sørlandet har.

Du har nok helt rett her. Bor også i Tromsø, og av alle de utallige gangene jeg har bestilt noe på internett har det bare kommet frem på et døgn én eneste gang, og det var fra CDON som ironisk nok sender fra Sverige :p

Lenke til kommentar

Googlet litt å fant dette.

Call of Duty fans pre-ordering the PC version of Modern Warfare 2 won't be able to play it until Tuesday - even if their game is delivered early.

"If you bought a retail copy on PC, you can play it on 11.10.09," said Infinity Ward's Rob Bowling on his Twitter page. Bowling is of course American and therefore writes dates backwards - MW2 is officially released on 10th November.

As Big Download points out, the PC version uses Steam and therefore won't be unlocked until that date. Even more confusingly, Steam currently lists MW2's release as 12th November, although given Bowling's tweet that sounds like a blip.

Good news for Xbox 360 and PS3 owners who pre-ordered from LoveFilm though - as reported last week some of those copies have been turning up early, and can be played already.

http://www.eurogamer.net/articles/pc-version-of-mw2-locked-till-tues

Så hvis jeg ikke tar helt feil blir det slik at alle PC-spillere må vente til torsdag for å spille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...