Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Hvordan blir 60ms til 1-2 sek? Trodde 60ms var 60 ms jeg?

rektig det, men du klarer ikke oppfatte 60ms nøyaktig nok så derfor skrev jeg 1-2 sek. Normalt ligger førstehånds reaksjon hos et menneske på 1-2 sekunder. Deretter kommer handlings momentet inn.

Okei, men man vil jo alikevel ha de 1-2 sek reaksjonstid selv med 0 ms lag, så man vil fremdeles kun ligge 0,06 sekund etter. Eller overser jeg noe her?

@Maury, kan du ikke heller spoile hvor du fikk spillet så tidlig :p Jeg vil og ha!

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi takker for din bestilling av Call Of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition. Spillet slippes som kjent tirsdag 10. november. Det sendes fra oss mandag 9. november. Vi skulle gjerne sendt spillet tidligere, men det lar seg ikke gjøre da vi har fått veldig strenge restriksjoner fra leverandør på akkurat dette.

Activision har følgende å melde:

"Ingen web-butikker får lov til å sende ut Modern Warfare 2 til kunder før mandag 9. november. Dette for å være 100% sikre på at spillet ikke er tilgjengelig før 10. november. I utgangspunktet ville vi gitt ok på å sende ut spillet 2 dager før release til kunder som bor langt unna Oslo, men i og med at Modern Warfare 2 slippes en tirsdag lar ikke dette seg gjennomføre. Forbrukere som bor langt unna Oslo kan dessverre bli berørt."

Platekompaniet beklager på det sterkeste dersom du blir berørt av dette.

Lenke til kommentar

Okei, men man vil jo alikevel ha de 1-2 sek reaksjonstid selv med 0 ms lag, så man vil fremdeles kun ligge 0,06 sekund etter. Eller overser jeg noe her?

Hehe... Man kan jo ikke skylde på ping når man har dårlig reaksjonstid, vel? ;)

Edit: Tenker på de sekundene til Oleidolet

Ok jeg innrømmer jeg formulerte meg dårlig. Jeg prøvde bare forklare det enkelt med vi oppfatter det som skjer.

Ok hør her nå. 40ms vises på skjermen din og X tid det tar før infoen er tilbake hos deg er 40ms. Han kammeraten din som sitter vesidna deg har 100ms. Dette betyr 1. kammeraten din henger nå etter med tanke på hvor raskt han laster informasjons kapselene til seg. 2 Du som har 40 ms oppdaterer spillet over dobbelt så raskt som kammeraten din. Dette er hva vi kaller (lag) i spillet.

Som du ser så trenger du en positiv vekst faktor på 2.05 for at det ikke skal bli noe forskjell. 100% økning av tid gir ca 1.008573651987 sekund responstid. konklusjon, du vil ligge ca 1+ sekund foran han i løypa.

Når det gjelder en forskjell på 40 og 50 ms så er verdiene så ørsmå at vi ikke oppfatter de.

Endret av Oleidolet
Lenke til kommentar

M21, Bling(silencer og heartbeat sensor), Cold blooded og ninja! Må være den mest perfekte klassen man kan lage :D

imo bytt ut cold blooded med stopping power og ninja med scrambler for sniping;)

ser ut som konsoll folk får et pust i bakken. jugger var PITA perk i cod4:P

Endret av Oleidolet
Lenke til kommentar

Skal lage en ultimat ninja-class med Ninja Pro, Cold Blooded Pro, sannsynligvis Bling med Heartbeat sensor og lyddemper.

EDIT: One man army-perken, hvordan er det med den? Om man har OMA på én class, og så bytter til en annen class in-game, en class uten OMA, kan man da bytte tilbake/til en annen class igjen? Jeg vil tro de gjør det sånn at når du bytter class med OMA så vil OMA overta for eventuell perk du har på den classen du bytter til, hva tror dere?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

M21, Bling(silencer og heartbeat sensor), Cold blooded og ninja! Må være den mest perfekte klassen man kan lage :D

imo bytt ut cold blooded med stopping power og ninja med scrambler for sniping;)

Eh nei? Vitsen er jo at man ikke skal bli sett eller hørt, verken på den ene eller andre måten!

Er Hardcore mode det er snakk om btw! Perfekt ballanse for de som vil snipe :D

Lenke til kommentar

Har nettopp fått beskjed fra CDON at det er ingen nettbutikker som vil sende ut spillet før Mandag pga særdeles strenge beskjeder fra Activision. Så om posten ikke er sinnsykt treig i neste uke viø de fleste få spillet mellom Onsdag og Fredag.

PS: Activision har også sagt at anmeldelsene vil bli lansert på lanseringsdatoen.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Eh nei? Vitsen er jo at man ikke skal bli sett eller hørt, verken på den ene eller andre måten!

Er Hardcore mode det er snakk om btw! Perfekt ballanse for de som vil snipe :D

Hvis det er hardcore man snakker om så blir tonen noe annet, men det sa du ikke heller =D

støtter deg i den da ja.

@mokko

OMA til OMA, jeg tviler sterkt at OMA fungerer for alle classene om du kun har den på 1.

så har du OMA kan du skifte til hvem som helst, men skal du tilbake bør den du skifta til ha OMA.

Lenke til kommentar

Har nettopp fått beskjed fra CDON at det er ingen nettbutikker som vil sende ut spillet før Mandag pga særdeles strenge beskjeder fra Activision. Så om posten ikke er sinnsykt treig i neste uke viø de fleste få spillet mellom Onsdag og Fredag.

PS: Activision har også sagt at anmeldelsene vil bli lansert på lanseringsdatoen.

Jepp, fikk samme mailen jeg også.

Wuuuuut...?! Kommer ikke anmeldelsene før på tirsdag?! Og jeg som hadde tenkt å kose meg med dem i helgen.. :cry:

Lenke til kommentar

Mitt eksemplar fra Elkjøp ble sendt i dag...

Lenke til kommentar

Mitt eksemplar fra Elkjøp ble sendt i dag...

Har bekjente som også har fått beskjed av Elkjøp at eksemplaret er sendt 08.00 idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...