Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gruer meg litt til release, spillet har fått en så stor hype at jeg er redd for å bli skuffet...

Om du leter litt rundt på internett så vil du se at det er flere som har fullført spillet.

det her har vist blåst seg kraftig opp. Jeg tipper activision og IW ikke er så veldig happy på de piratene atm.

Enig med deg, spillet har fått altfor mye hype. stor EA tedens her nå.

Lenke til kommentar

Gruer meg litt til release, spillet har fått en så stor hype at jeg er redd for å bli skuffet...

Om du leter litt rundt på internett så vil du se at det er flere som har fullført spillet.

det her har vist blåst seg kraftig opp. Jeg tipper activision og IW ikke er så veldig happy på de piratene atm.

Enig med deg, spillet har fått altfor mye hype. stor EA tedens her nå.

Det hjelper vel ikke akkurat på humøret til IW at piratene skal spoile spillet for alle andre.

Lenke til kommentar

Selv lurer jeg på om jeg skal gå for å prestige med en gang, vente med det til en stund etter jeg når level 70 eller å ikke prestige i det hele tatt. Jeg angrer på å ha ventet med å prestige i COD4, da jeg ikke har rukket å komme til prestigelevel 10 der enda, så det står egentlig mellom å prestige eller og ikke prestige.

(tenker da på pro perks osv)

Lenke til kommentar

Robert bowling nevnte en gang i et intervju at de med prestige ikke skal ha fordeler ovenfor de som ikke er det, så tviler på at man ikke får noe mer en accolade og en trophy/achievement.

Vil bare si hold dere unna IW forumet nå! Hadde ikke vært der på en stund fordi jeg ikke ville få masse spoilere opp i trynet. Så idag tenkte jeg kunne titte innom bare for å se om det var noe som kunne være av interesse. Første jeg så var en emnetittel med caps lock som avslørte altfor mye. Jeje... Slutten på spillet er ødelagt for min del :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...