Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mistforstår litt. Om du som spiller velger på forhånd hva du vil søke etter. Si du vil søke etter eit spill der man kun har tilgang til Bolt-action riflene i spillet og mapsa kommer uten kjøretøy. Så filtrerer du etter ditt behov. De som vill søke etter games som vanlig har selvfølgelig mulighet for dette.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ah, ja da missforstod jeg litt :blush:

Uansett ville jo dette bli vanskelig hvis de ikke introduserer non ranked matches.

Jeg mener uansett det ville vært feigt å lage ranked matches der spillere blir krevd å bruke visse våpen.

Hvis de skulle lagt en match type for hver type våpen ville spillermassen blitt spredd ut over så mange typer at matchmaking ville blitt en forferdelig affære, samt større sjanse for lag da de amerikanere/europere hadde blitt satt i samme lobby oftere.

 

Jeg snakker jo selvfølgelig kun av erfaring fra konsoll versjonen. Hvordan det kan bli løst på PC versjonen aner jeg ikke.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Ang lobby, søke og matchesystemet hper jeg de holder seg så likt det nåværende som mulig, da det fungerer utrolig godt.

 

Så du ville ikke hatt dedicated servers med mulighet til å selv velge map? Hadde vært så utrolig deilig å spille crash/strike/crossfire hele tiden istedenfor Bog - Største nabbmappet som fins.

Lenke til kommentar

Å fikse å trikse i ranked matches synes jeg var greit før, men nå synes jeg det blir feil i slike spill. Enkelte innstillinger, maps og gamemodes er klart overlegne andre når det kommer til EXP sanking, og slikt ødelegger leaderboards til tusen. Nei, i ranked matches synes jeg det burde være slik som det er nå.

 

I public får pipa en helt annen tone.

Lenke til kommentar
Forslag til IW og det neste COD folkens :p ? La oss spamme ned mailen deres!

Hadde blitt veldig glad hvis de lagde det slik at profilene ble lagret i en database, og ikke lokalt på datamaskinen. Dette gjør at man risikerer å miste profilen sin hvis man ikke er forsiktig når man reformaterer, og at det er svært lett å hore rank på LAN-servere. <_<

 

På PC altså. :p

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
COD:MW2 er nok det spillet jeg helt klart ser mest frem til i år. Har gjennomført alle COD spillene på Veteran (Fra det første, på PC+Expansion pack), til COD2, COD3, COD4 og COD:WaW på 360.

 

Er en stor fan av tekniske ting som er relatert til "Moderne krigføring", i form missil systemer, teknologi,strategi og militære enheter, og etter å ha jobbet en periode som offiser i forsvaret, kom sommeren 2007 , hvor de annonserte at neste instalasjon av COD serien skulle være nettopp "Modern Warfare", var det som om en stor, elektronisk-våt drøm kom til live.

Fantastisk grafikk, stødige 60 FPS/pr.s, supre animasjoner (Som er total overlegen animasjonene i COD:WaW) og et hurtig online konsept, med ranks og unlocks, som ga spillet en lang leve tid.

 

I COD:MW2, så håper jeg de forlenger single-player kampanjen, pusser litt opp på grafikken, større utvalg av våpen og ranks/prestiges, samt har en bedre ballanse i våpene. At IW har latt M-16A4 være det mest uballanserte våpenet, i våpenets favør, uten å gjøre noe med det, i løpet av spillets 1 år og 2 måneders leve tid, synest jeg er skuffende.

jeg sleit sånn med biloppdragene, selv på medium :/ håper det ikke blir kjøring i mw2.

 

uansett, håper det ikke er lenge til de vil gi oss litt bilder/facts. og filmer, oc.

Endret av Såpe
Lenke til kommentar

Mine ting med COD MW2 skal ha bedre grafikk en Killzone 2 "noe som det burde være med tanke på at CODMW2 blir nesten 1 år nyere spill", bots og ha coversystem. Hadde det hatt dem tingene der så hadde jeg vert helt frelst... Lengre singelplayer, ikke 4- 4 1/2 timer så jeg klarte det på hardened :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...