Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt tidligere tror jeg det kommer til å bli digg å kunnne ha 2 attachments samtidig. Noe annet jeg ønsker meg er sniper-rifler med lyddemper. Ser bare for meg hvor killer man kan være i en hardcore match dersom man gjemmer seg greit nok og legger ut et par claymores her og der ^^

Lenke til kommentar
Gleder meg til heartratemonitor, da blir det ikke lett å gjemme seg ;)

Det tror jeg ville vært forferdelig for balansen i spillet. Da har du plutselig ingen fare som sniper lenger. Pakk på silencer, claymore og UAV jammer og du kan campe til evig tid. Nei huff. Det vil jeg ikke se noe til..

Faren er nok der :D

Lenke til kommentar

Ser du i forhold til RO og slike spill, så er jeg enig. Mener det har skjedd en økning når det gjelder arcade fra det originale Cod til Cod 4. Og den utviklingen ser ut til å forsterkes i MF2. Som en kollega sa da vi så MP-traileren i dag; "Veldig mye HUD". Trenger vi alle de 'popupsene'? Virker masete, spør du meg. Men kanskje jeg bare begynner å bli gammel. ;)

Lenke til kommentar

COD har alltid vært arcade. Tror man får ett litt annet inntrykk av HUD go hendelsesforløp når man ser en video og når man spiller. Man fokuserer mye på helt andre ting når man spiller i forhold til når man ser noen spille. Så jeg tipper det blir helt ok når vi først får sette tenna i det :)

Lenke til kommentar

Jeg er stygt redd for at jeg vil ende opp med å føle det samme ovenfor MW2 som jeg gjorde med MW1. De lovte rett og slett at alt skulle bli bedre med en haug nye muligheter i MP og det ble rett og slett for mye random i en oppfølger til å elegante "grunnlag". Etter å nå ha sett litt HUD, kastekniver og skjold er jeg stygt redd for at jeg vil synes at MW2 blir som silikon i pupper. Deilig i teorien, men stivt i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke muligheten for kastekniver. Tviler på at det blir spesielt gøry når folk kaster kniv på deg fra 50m avstand i stedet for å gå bort til deg å knife deg. Hvis de går bort til deg har man i hvert fall mulighet til å høre de komme hvis de ikke bruker dead silence.

Må igjen si at det blir bra med heartratemonitor, det vil være med på å ta de med UAV-jammer og silencer:D

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke muligheten for kastekniver. Tviler på at det blir spesielt gøry når folk kaster kniv på deg fra 50m avstand i stedet for å gå bort til deg å knife deg. Hvis de går bort til deg har man i hvert fall mulighet til å høre de komme hvis de ikke bruker dead silence.

Ser ikke helt forskjellen på å bli kastet en kniv på eller skutt på. Begge deler dreper deg, bare mindre sjanse med kastekniven.

Endret av Zarax
Lenke til kommentar

Må bare si at heart rate monitor blir litt for kraftig hvis den har en stor rekkevidde.

Uav jammer er jo for de som ikke liker rushe stilen i spillet.

Jeg liker å ta det rolig å plukke folk med silencer, ja jeg bruker å dead silence.

Syns monitor blir å ta vekk alt som er bra med uav jammer.

Kaste kniver over 50 meter tror jeg ikke vi får noe av gitt.

Tror du må ganske nærme før du kan få noen kills med den.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt forskjellen på å bli kastet en kniv på eller skutt på. Begge deler dreper deg, bare mindre sjanse med kastekniven.

Se ikke bort ifra at du må gå å hente kniven igjen for at den skal bli tilgjengelig etterpå :) Spørs om folk kvitter seg med kniven på måfå da :)

Lenke til kommentar
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...