Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller selv alltid i gjennom SP før jeg begir meg ut på MP. Som Laland sier er det viktig å få feelingen med våpnene før jeg prøver MP. Ved å kjenne mine våpen stiller jeg sterkere i MP.

 

COD: 4 campaignen er jeg veldig fornøyd med, den var eneste grunnen til at jeg kjøpte spiller for et halvt år siden. NÅ er det hovedgrunnen til at jeg har forhåndsbestilt MW: 2. Har nettopp fullført på veteran og er veldig fornøyd med det, siden det er en av de vanskeligste campaignene jeg har spilt.

 

MP i COD: 4 var grei nok den. Har vel 3 spille døgn. Selv er jeg heller en som betror meg til Halo 3 MP som jeg mener er hakket vassere, men det har nok med at jeg har spilt det siden det kom ut, mens COD:4 har jeg bare spilt et halv år.

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

viser bl.a. kastekniver, riot-shields, nye våpen og extended mags. kastekniv kan velges istedetfor granater.

Endret av Såpe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...