Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ProMod fjerner alt av perks, og accesories.

mer rekyl på noen våpen, mindre på andre.

Forandrer også på bullet damage, og vegger man kan skyte gjennom.

Gjør det hele mye mer skill basert enn public.

Grenade cooking removed

Damage radius slightly reduced

Can't throw back grenades

SMG class is limited to 2 per side

Center mass hitboxes reduced

Damage at range reduced

Sniper no-scope accuracy increased

Kan også nevne at jeg spilte som en real noob før med

Juggernaught, Dead Silence osv.

Hvor enn du drar på public server med juggernaught, deadsilence, silencer, red dot, noob tube/grenade launcher

Så vil du bli kalt noob og alle hate deg

Endret av Exia
Lenke til kommentar

Hahahaha..

Glad jeg spiller på Xbox...

Ser jo rett og slett ut som en gjeng tullinger som har fjernet en haug med features i spillet som gjorde at de regelrett sugde.

Blir litt som å spille fotball og finne på egne regler underveis siden du ikke er noe god.

"Oisann jeg har ikke teknikk nok til å føre ballen med bena. Vi endrer reglene slik at man kan bruke hendene om man føler for det. Jeg har forøvrig ikke kondis/vilje/kunnskap til å følge offside regelen så jeg tror vi dropper den og."

Lenke til kommentar

Hahahaha..

Glad jeg spiller på Xbox...

Ser jo rett og slett ut som en gjeng tullinger som har fjernet en haug med features i spillet som gjorde at de regelrett sugde.

Blir litt som å spille fotball og finne på egne regler underveis siden du ikke er noe god.

"Oisann jeg har ikke teknikk nok til å føre ballen med bena. Vi endrer reglene slik at man kan bruke hendene om man føler for det. Jeg har forøvrig ikke kondis/vilje/kunnskap til å følge offside regelen så jeg tror vi dropper den og."

Da har du jo sikkert ikke skjønt poenget med at det her angår alle som spiller modden og ikke bare den ene persjonen.

Så det blir jo jevnere og mer skillbasert uansett hvordan du vrir og vender på det.

Det her var bare noe av det.

Du må nesten spille det og se det for å skjønne.

Det er en grunn til at det spilles i clanbase, og twl.

Lenke til kommentar
Hvor enn du drar på public server med juggernaught, deadsilence, silencer, red dot, noob tube/grenade launcher

Så vil du bli kalt noob og alle hate deg

Da lurer jeg på hvilke drittsekker du har spilt med, for jeg har spilt siden spillet kom ut, og aldri blitt kalt en noob pga. silencer og red dot. Grenade launcher kan jeg skjønne, men så bruker jeg ikke det heller.

Lenke til kommentar

Å kalle noen noob bare fordi de bruker noen spesielle perks og attatchements i spillet er bare idiotisk. RD/Silencer/Tube er med i spillet fordi folk skal kunne bruke dem, å kalle noen noob fordi de bruker en perk du ikke liker blir bare teit. Spillet er lagd med alle disse peksene og det er meningen at man skal bruke dem.

Endret av andi_c
Lenke til kommentar

Enig med h*n over. Å rakke ned på folk fordi de bruker et 100% lovlig alternativ i et spill, et alternativ som er laget og lagt til i spillet for å kunne brukes, er bare idiotisk. Blir du sur fordi noen bruker ting som er "for bra"? Bruk dem selv, da vel.

Lenke til kommentar

tror folk har misforstått litt.

Det jeg mener er at det er masse folk som flyr rundt å tror de er über-pro fordi de tåler dobbelt så mye som alle andre, og folk ikke har peiling på hvor de kommer fra.

Det er jo ikke skills å ta noen når man tåler dobbelt så mye som ham?

For min del regnes hvertfall skills som

Aim

Reaksjon

Sound

Ingame IQ

Ja, såklart kan man bruke det public, det er jo lov.

Det er bare noe av det som er helt for jævlig feigt, og aldri burde vært med.

Endret av Exia
Lenke til kommentar
med sound mener du.. hva?

Sound= Høre folk.

Ta for eksempel crossfire.

Når du er på bombespot A, så hører i hvertfall jeg lett hvor personen kommer fra, om de kommer fra midten, eller A-huset.

Som sniper er det også umulig å gjøre nytte hvis folk bruker silencer.

30% av sniper kills er jo igjennom en bettong vegg.

Lenke til kommentar
Enig med h*n over. Å rakke ned på folk fordi de bruker et 100% lovlig alternativ i et spill, et alternativ som er laget og lagt til i spillet for å kunne brukes, er bare idiotisk. Blir du sur fordi noen bruker ting som er "for bra"? Bruk dem selv, da vel.

Ja for det er gøy å spille når alle spliller slik: spam granater, tubes, og rpg i alle retninger, dø, gjenta. Nei er glad det er en del servere med restriksjoner.

Lenke til kommentar

Rimelig god han der ja, men hvorfor i all verden øker de accuracy på no scoping? Poenget er jo at sniper ikke skal være effektiv på klosshold uten å scope. Høres bare dumt ut spør du meg.

Edit: Etter et par runder på en bane vet man da som regel hvor disse granatene/rpg/tubene kommer og klarer å unngå det. At du ikke lærer får du heller ta på din kappe. Kan jo også være at det er flere tullinger som gjør dette på PC, men jeg har sjelden det problemet når jeg spiller på konsoll.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Ja for det er gøy å spille når alle spliller slik: spam granater, tubes, og rpg i alle retninger, dø, gjenta. Nei er glad det er en del servere med restriksjoner.

Han her har skjønt det.

Poenget med det ER jo at det skal være jevnt.

En ak47 tar lett en sniper hvis han med ak47 kan spille klassen sin.

Selv har jeg ingen problemer med å ta en litt bad sniper med 74u over mappet ;)

Lenke til kommentar
Edit: Etter et par runder på en bane vet man da som regel hvor disse granatene/rpg/tubene kommer og klarer å unngå det. At du ikke lærer får du heller ta på din kappe. Kan jo også være at det er flere tullinger som gjør dette på PC, men jeg har sjelden det problemet når jeg spiller på konsoll.

Siden jeg ikke er så proff som deg, får jeg nok ta det på min egen kappe :p Når det er sagt så er det så vidt jeg vet er det maks 16 (CoD 4) og 18 (CoD 5) spillere på Xbox (samme på PS3?). På PC kan man fort ha +40. Når 25 stk på hvert lag spammer granater, tubes, rpg, air/artillery, strikes og selvfølgelig martyrdom, da er CoD på sitt beste. Feks "Dome" i CoD 5 er til tider legendarisk kjedelig med mange spillere.

Nå skal det sies at det stort sett ikke er noe kjempeproblem på mange servere på PC heller. De fleste spillerne har vel forstått at det er kjedelig å spille slik, men ikke alle. Derfor synes jeg det er fint det er mulig å sette opp sine egne regler for hva som er tillatt.

Har feks spilt litt med med kun bolt action uten scope. Det er ganske gøy, men en helt annen måte å spille på. Spilte også ganske mye "tactical" på CoD 4 da jeg drev på med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...