Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller du CoD 4?

Har spilt. Kjøpte det da det var relativt nytt. Prøvde online, men fant ut det ikke var noe for meg. Spilte så igjennom single-player, noe som var ganske artig. Nå har tidene endret seg, så blir det lite tid og lyst til spilling av single-player-campaigns.

redigert: skrev om setningen for lesbarhet

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

[

Har spilt. Kjøpte det da det var relativt nytt. Prøvde med så online, men fant ut det ikke var noe for meg. Spilte igjennom single-player. Tidene har dog endret seg siden den gang, nå blir det lite tid og lyst til spilling av single-player-campaigns.

Ok, jeg for min del elsker MP delen :D Spiller aktivt ennå, men skjønner hva du mener med lite tid :( Det er koselig å spille campaign sammen med en venn da :) Gears er et perfekt eksempel.

Lenke til kommentar
GZ: The inclusion of vehicles in the multiplayer in World at War wasn't well received, and there are fears that they could upset the delicate balance of Modern Warfare's online modes. Can you confirm whether vehicles will feature in the multiplayer, and if so, how have you ensured they don't unbalance the game?

RB: We never put vehicles in multiplayer. Our focus is on fast-paced infantry combat, where you're never reliant on transportation. We do have expanded Killstreak Rewards now, some of which are user-controlled. For example, where you previously could call in UAV, Airstrikes, and Helicopter Support but had no control on how helpful they were, there are many more options which allow you to take control of the gunner or control its success a bit more for a limited time. Such as the AC130 gunship where you can fire any of the three weapons on it during its limited time in the air.

Enda litt mer ny info rundt MP delen. Ingen kjøretøy!

Ikke at jeg trodde de ville inkludere det, men godt å få det bekreftet.

Lenke til kommentar

Det blir dobbelpost, men det får så være.

Enda litt ny info idag. Hentet fra Gamezine sitt intervju med RB.

Robert Bowling: We've made extensive additions to the perk system and create-a-class system as a whole. As I've stated, you can now customize killstreak rewards, so your reward for multiple kills without a death can be customized to how you like to play. For example, I forego any 3 Killstreak or 5 killstreak and focus on the bigger payoffs for longer killstreaks. This new addition along with the ability to rank up Perks from their base benefit to an upgraded Pro version with additional bonuses allows you to really customize your Classes to your preferred play style per gametype.

Og her er link til del 3 av intervjuet. De to andre delene ligger også en plass på siden der.

Ryktes også at ny MP video kommer idag!

Lenke til kommentar

Alle våpen med red dot og silencer vil bli deilig. Eneste spørsmål er hvilken perk man må utelukke ved å bruke double accessoryperk.

uansett kommer dette våpenet med red dot til å bli deilig. Håper ikke heart rate sensoren er accessory eller en perk. Får den med red dot og stopping power vil bli deilig.

MW2_screen_1.PNG

Lenke til kommentar
Jeg bare bruker USP. 45?

til tider kan jeg vel bare løpe rundt med dead silence, uav jammer, og silenced USP. 45

Innlegget mitt var egentlig myntet til Exia som syntes å menebat perks og accessories kun var for noobs.

Skjønner, kom jo rett under mitt, så tok like godt å svarte.

Perk og accessories er jo en vesentlig tink i COD 4, skulle vært morsomt å se hvordan man hadde klart seg uten mot andre som hadde det:P

Lenke til kommentar

Jeg bruker også bare USP.

Beste pistolen å bruke når du tømmer de 12 skuddene på 1,2 sek.

feige perks og accesories ER for pub heroes og noobs.

M40A3/AK47/ AK-74u/MP5

USP

Stopping power

Bandolier

Steadyaim

Standard.

promod ftw.

Endret av Exia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...