Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK, så SO er noe annet enn campainen? Og campainen kan som på cod4 bare spilles single?

champain kan bare spilles single ja. so handler vel om å drepe masse terrorister på kortest mulig tid elns.

 

SO er side-oppdrag som ikke har noe med Campaign og gjøre. Her er det bare deg og en venn mot terrorister, men tror det er litt mere story en bare å drepe flest mulig terrorister

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Det er forsåvidt en diskusjon for en annen tråd. :)

Diskusjon rundt selve butikken og grunnene til hvorfor den har en nedgang nå osv passer ikke helt inn i tråden, jeg ser den, men å informere de som lurer på om de skal bestille hos Absoluttspill om at det ikke lenger er like sikkert som banken ser jeg på som like on-topic som alt annet. Det er jo tross alt spillets tilgjengelighet det undres over.

Men når det begynner å snakkes om når man fikk Gears of War 2, etter at han sa at man kunne ta det i en annen tråd, er det ikke så veldig on-topic.

Lenke til kommentar
Har tenkt å forhåndsbestille MW2 fra CDON, Noen som har hatt dårlige erfaringer med de??

 

Har bestillt to spille, og to CD'er derfra. Bare gode greier. Lav frakt og konge priser. KJØP!

Lurte mer på leveringstider osv på cdon. får sjekka det når jeg bestiller Halo 3:ODST

 

Jeg har fortsatt tilgode å se noen andre enn cdon sende noe på en dag hit til Tromsø hvertfall, så jeg vil sterkt anbefale dem.

Lenke til kommentar

har dere hørt det siste som activision har gjort?.prisen på pc versjonen av modernwarfare2 kommer til og koste like mye som console versjonen.det betyr at pc versjonen som koster 429kr på gamezone nå blir 100kr dyrere.sånn blir jeg dritt forbanna over,blir nok ikke og kjøpe spillet.

 

bare sjekk prisen her på amazon.com http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_1_2?url=...&sprefix=mo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...