Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absoluttspill har tapt seg helt enormt og jeg vil ikke anbefale noen å forhåndsbestille der før man e sikre på om de er "trygge" igjen. Det er en tråd på diskusjon.no om emnet hvor veldig mange har kommet med de samme erfaringene om surrete og treig kundebehandling, latterlige oppfyllingstider og random sendingsdato.

Lenke til kommentar
Absoluttspill har tapt seg helt enormt og jeg vil ikke anbefale noen å forhåndsbestille der før man e sikre på om de er "trygge" igjen. Det er en tråd på diskusjon.no om emnet hvor veldig mange har kommet med de samme erfaringene om surrete og treig kundebehandling, latterlige oppfyllingstider og random sendingsdato.

Jeg fikk Gears of War 2 og CoD: WaW dagen FØR de kom ut og jeg pre-ordra begge to fra Absolutt Spill ;) Blir å gjøre det samme med MW2 :D

Lenke til kommentar
Det er forsåvidt en diskusjon for en annen tråd. :)

Diskusjon rundt selve butikken og grunnene til hvorfor den har en nedgang nå osv passer ikke helt inn i tråden, jeg ser den, men å informere de som lurer på om de skal bestille hos Absoluttspill om at det ikke lenger er like sikkert som banken ser jeg på som like on-topic som alt annet. Det er jo tross alt spillets tilgjengelighet det undres over.

Lenke til kommentar
Vet vi noe om acheivements per dags dato? Blir det feks multiplayer achievements?

Special Ops, er det coop campain som er super vanskelig ala Mile High Club?

Jeg vet ikke noe om achievements :/

Special Ops blir ikke like vanskelig som Mile High Club vil jeg tro, siden det er flere slike oppdrag. Jeg tror ikke at IW vil at vi skal slite som f for et av 20 oppdrag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...