Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Tror ikke han blir helt stereotype, la oss stole på IW her. Husk at de huket inn kjendiser til CoDWaW også. Tror det var Kiefer Sutherland og Gary Oldman (?).

-snip-

EDIT:

og CoD:WaW ble laget av Treyarch, den mest elendige av de to som lagde CoD serien.

Jeg er klar over dette, men å kalle dem elendige er vel litt drøyt. CoDWaW var et bra spill, og et godt 2. verdenskrigspill. Bare fordi det ikke har atombomber betyr ikke det at Treyarch suger.

50 cent er nok for det meste et PR-stunt uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke hat folkens, han ble skutt 9 ganger og overlevde.. han burde bli stemmen til juggernaut folka!

EDIT: kom over denne artikkelen om 50 cent sin voice cover

Robert Bowling from Infinity Ward tells us that 50 Cent is "one of many squad voices" that will be featured in the multiplayer and Spec Ops modes in Modern Warfare 2. Expect to hear Fifty saying things like"Reloading," "Watch your fire," "I'm down, get me up!" and "Tango Down!" according to Bowling.
kan dette bety at man kan redde lagkameratene sine, ala Last chance i WaW? Endret av Jotty
Lenke til kommentar
Jeg er klar over dette, men å kalle dem elendige er vel litt drøyt. CoDWaW var et bra spill, og et godt 2. verdenskrigspill. Bare fordi det ikke har atombomber betyr ikke det at Treyarch suger.

Jeg kan ikke helt si meg enig her.

Treyarch har, etter min mening, ikke laget et eneste godt COD-spill, og WaW er ingen unntak.

Man får rett og slett ikke samme fealingen av å skyte, løpe og surre rundt som man får i Infinity Ward sine spill.

Lenke til kommentar

Activision vil vel melke mest mulig pengar ut av spelet, så dei slepper nok map packs så lenge dei tjener pengar på det. 150 kr for to map packs, der den første sikkert er ute berre ein knapp månad etter release.

All (mis)bruk av DLCs har blitt for dumt spør du meg...

Lenke til kommentar
Kan vist bli flere enn 2 map packer allikavell...Tenker med at IW kommer til og melke mye ut med DLC... Syns fortsatt ikke det er helt rettferdig at PC spill er billigere og pleier og få map packs gratis...

men så betaler jo mange en et par tusen for å oppgradere pc'en sin også. noe konsoller ikke trenger så er jo fair at vi får det billigere :p

Lenke til kommentar
Kan vist bli flere enn 2 map packer allikavell...Tenker med at IW kommer til og melke mye ut med DLC... Syns fortsatt ikke det er helt rettferdig at PC spill er billigere og pleier og få map packs gratis...

Er nok Microsoft som sier at DLC på Xbox skal koste penger, ettersom PC versjonen er gratis. Samme skjer med nye DLCen til L4D, PC versjonen er gratis, men Xbox versjonen koster penger fordi Microsoft vil ha en bit av kaka.

Lenke til kommentar

nytt cover: x360-cover-art-with-tag.jpg

After the revealing of this as the Modern Warfare 2 cover art, many fans claimed that the design was poor and resembled an amateurs poorly constructed attempt. If you were one of those fans, there may some good news on the horizon.

The Modern Warfare 2 Xbox Live Marketplace page now displays a different image for the cover art. This new image is much more visually attractive than the old one, despite the 'Call of Duty' text still appearing somewhat out of place.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...