Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke problemet med det jeg?

Er ikke noe fan av å bruke det, men gjør meg ikke noe at andre gjør det.

er bare å trykke på G tasten når det kommer opp på skjermen din.

martyrdom dreper deg jo ca 2/10 ganger hvis du gidder å prøve.

 

Nå er det så lenge siden jeg har spilt CoD4 at jeg ikke helt husker hvordan ting funker der, men i 5'ern (WaW) er det noe som heter hardcore mode (har nesten inntrykk av at flere servere kjører dette enn servere som ikke gjør det) hvor alle ting som ammo, granatvarsling osv er fjernet fra skjermen. (Får man med seg den lille "klunkelyden" er det som regel sikrere å beine enn å prøve å plukke den opp) Spiller man på store ffa servere er det ikke sjeldent man spawner rett på en granat som har blitt droppet bare fordi noen har daua i nærheten. Dølt, sier nå jeg. Det er vel en grunn til at martyrdom er forbudt på mange servere.. Håper utviklerne tar poenget.

 

Da jeg selv har hatt en liten kariere i clanbase med CoD waw, så er det akkurat samme greia.

Klunket er såpass høyt at det er null problem :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Call of Duty: Modern Warfare Mobilized kommer til DS 10. november, og har en helt unik storyline samt multiplayer og horde (!) mode. :D Høsten ble nettopp litt dyrere for min del.

 

The latest DS-version of Modern Warfare will include multiplayer and horde modes, Activision announced today.

 

Modern Warfare: Mobilized is being developed by n-Space for a Nov. 10 release. Previous DS titles by n-Space include Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: World at War and Star Wars: The Force Unleashed.

 

Mobilized will have gamers fighting on the ground, hacking into enemy computer terminals, controlling tanks and UAV spy drones and manning the guns of an AC-130 gunship.

 

The title, which will have its own storyline, will include six-player online multiplayer mode, and a Survival Mode that has players trying to hold off waves of oncoming enemies. Finally, Arcade Mode has players going through the single-player campaign with a time limit and running score.

 

Kilde: http://kotaku.com/5328758/modern-warfare-m...ed-coming-to-ds

Endret av Joananas
Lenke til kommentar
GiantBomb

 

Jeez, Infinity Ward's bringing in all kinds of celebrity-types to play Modern Warfare 2. 50 Cent's official news site updated with shots of the skull enthusiast playing games at Infinity Ward alongside the guys from Good Charlotte. The post states that 50 is doing a voice the game, as well, specifically "The Multi-Player Voice."

 

I have to imagine that means he's just doing some random soldier voices in multiplayer, but what if they meant he was the announcer? Can't you just hear 50 screaming "headquarters located, motherfucker" now?

 

Also, maybe it's just me, but between Good Charlotte, 50, and Dane Cook, doesn't it seem like IW is going out of its way to connect its game with questionable celebs? Are Spencer Pratt, Chris Brown, and the guy from Jon Gosselin coming in next week, or what? The only celebrity types that've played it (and been noted publically) that I can think of that don't seem like awful people are Will Arnett and Jon Glaser. Oh, and Ice-T, who recently saw the game in New York.

 

Oh, and thanks to Sylinder for the tip.

 

Huff da, noen som ser for seg: "Capture the Headquarter mofo!" etc?

Lenke til kommentar
Hvis Infinity ward putter 50Cent inn i MW:2, er de **** ******* *****...! ! !

 

De har gjort det... Du får nok høre han rope "GRENADE!" osv.

 

 

"GRENADE IN DA CLUB!!". No offense mot 50, men tror det vil være litt lame om han får si så altfor mye. Har han random soldier voices så er det jo ikke like ille med litt "pop that biatch" osv. Hadde heller satt pris Schwarzenegger elns da, men.

Lenke til kommentar
Tror ikke han blir helt stereotype, la oss stole på IW her. Husk at de huket inn kjendiser til CoDWaW også. Tror det var Kiefer Sutherland og Gary Oldman (?).

 

Og forskjellen er vel at de to har milevis bedre stemmer, er bedre skuespillere og bedre mennesker generelt i forhold til "YO FIDDY FIDDY WANT SUMTIN YO FIDDY?!?!"

 

Men regner med at det er en minor rolle, så vi slepper å høre den dåvene stemmen hans i hele spillet, om det er tilfellet så blir jeg veldig trist. Da hadde jeg faktisk satt pris på <insert random black metal growler vokalist> som growler seg igjennom.'

 

EDIT:

og CoD:WaW ble laget av Treyarch, den mest elendige av de to som lagde CoD serien.

Endret av worthy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...