Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Vel, i mine øyne, så syns jeg COD4 var det mest gjennomførte MPspillet siden... CS.

Hoy, så enig! Er en av de (få?) som ikkje finner Halo sin online del særlig morsomt. Split-screen derimot..da snakker vi awesomeness^^ COD4 satte standarden med sitt online system og perfekte kontrollskjema, da mener jeg perfekt. KZ2 hadde for min del ingen sjangse overhodet til å nå opp mot COD4, eller COD5 for den sak skyld. Var morsomt en liten stund,mn eg blei pisslei før eg nådde høgste rank desverre.

 

Jeg er rett og slett for skjemmet bort av COD spillene her. Grafikk kan det vere så mye det vil av, men tempoet og galskapen i COD er det liksom ingen som som har greidd å gjenskape. Enspiller delen, som online delen er fantastisk. Og jeg har stor tro på at IW nok en gang leverer på alle hold også denne gangen.

 

 

 

 

Ja,så er jeg vel nok en liten COD fanboy, det skal eg inrømme. B)  

 

du er ikke alene om å synes at halo mp er oppskrytt. cod4 hadde noe eget med hastigheten og perks og våpen sammen! ser fram til MW2

Lenke til kommentar
Håper på en litt større bane også. Siden det heter "Modern Warfare" burde jo en stor ørkenbane i midtøsten være veldig aktuelt. det hadde vært digg!

Greia med at MW er så bra er jo at våpen er så balansert på alle baner.

Om de hadde laget noe som er større ville 80% kjørt sniper, og smg klassene hadde blit overkjørt av alt det andre.

 

Skal de kutte ut den dølle martyrdom perk'en denne gangen? Hvis ikke gidder jeg ikke kjøpe det.. :p

Skjønner ikke problemet med det jeg?

Er ikke noe fan av å bruke det, men gjør meg ikke noe at andre gjør det.

er bare å trykke på G tasten når det kommer opp på skjermen din.

martyrdom dreper deg jo ca 2/10 ganger hvis du gidder å prøve.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke problemet med det jeg?

Er ikke noe fan av å bruke det, men gjør meg ikke noe at andre gjør det.

er bare å trykke på G tasten når det kommer opp på skjermen din.

martyrdom dreper deg jo ca 2/10 ganger hvis du gidder å prøve.

 

Nå er det så lenge siden jeg har spilt CoD4 at jeg ikke helt husker hvordan ting funker der, men i 5'ern (WaW) er det noe som heter hardcore mode (har nesten inntrykk av at flere servere kjører dette enn servere som ikke gjør det) hvor alle ting som ammo, granatvarsling osv er fjernet fra skjermen. (Får man med seg den lille "klunkelyden" er det som regel sikrere å beine enn å prøve å plukke den opp) Spiller man på store ffa servere er det ikke sjeldent man spawner rett på en granat som har blitt droppet bare fordi noen har daua i nærheten. Dølt, sier nå jeg. Det er vel en grunn til at martyrdom er forbudt på mange servere.. Håper utviklerne tar poenget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...