Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh no, ikke mer spill som har fly eller noe slikt for supervåpen, AirStrike i COD4 har i mine øyner failet, ødelegger litt av gameplayet... Men lydbilde hørtes bedre ut, og grafikken bare "litt" bedre en COD4

Det er singelplayeren jeg kjøper MW2 for ;)

Lenke til kommentar
Det er singelplayeren jeg kjøper MW2 for ;)

Samme her, så håper de dobler lengden på den i MW2. Rundet jo CoD4 på rundt 6 timer bare. Men du verden så artig det var de 6 timene :)

Jeg runna det på 4 1/2 timer på hardened, tror jeg dødet bare 5 ganger i hele spillet :)

Så ja dem bør ha ca 8 timer på hardened så jeg kan kose meg med!!!

Lenke til kommentar

Det ser drilekkert ut, det ser actionfylt ut og jeg får samme følelse som når jeg ser Transformers-trailere: Awesomeness. Jeg stoler rett og slett på at Infinity Ward vet hva de driver med og at dette blir heseblesende fra ende til annen. Om noen kommenterte teksturene på det våpenet som ble brukt vil jeg tro det så ut som det gjorde fordi det ikke skulle se slitt eller brukt ut. Jeg vil tro det skulle være et våpen som så nytt ut, og nye våpen har ikke masse kule inngraveringer osv. Og hvem er det som ikke ser frem til multiplayeren, men til singleplayeren? Pøh. Modern Warfare iz all about the MP.

Lenke til kommentar
Vel, i mine øyne, så syns jeg COD4 var det mest gjennomførte MPspillet siden... CS.

Hoy, så enig! Er en av de (få?) som ikkje finner Halo sin online del særlig morsomt. Split-screen derimot..da snakker vi awesomeness^^ COD4 satte standarden med sitt online system og perfekte kontrollskjema, da mener jeg perfekt. KZ2 hadde for min del ingen sjangse overhodet til å nå opp mot COD4, eller COD5 for den sak skyld. Var morsomt en liten stund,mn eg blei pisslei før eg nådde høgste rank desverre.

Jeg er rett og slett for skjemmet bort av COD spillene her. Grafikk kan det vere så mye det vil av, men tempoet og galskapen i COD er det liksom ingen som som har greidd å gjenskape. Enspiller delen, som online delen er fantastisk. Og jeg har stor tro på at IW nok en gang leverer på alle hold også denne gangen.

Ja,så er jeg vel nok en liten COD fanboy, det skal eg inrømme. B)  

Lenke til kommentar

MP på Cod4 er det beste jeg har prøvd men jeg er ikke en hardcore multiplayer men spiller MP en gang iblant

SP på Cod4 var kort men skitbra

fy **** for en rå MP trailer

håper MW2 har lengre SP jeg så er jeg storfornøyd

Lenke til kommentar

Hvem i all verden er det som spiller COD for singelplayer da?? Det er jo i MP dette spillet briljerer, spilt i nærmere 30 dager og holder det fortsatt gående stort sett hver helg når jeg skal slappe av og kose meg :)

Hvis jeg så riktig, så virket det da virkelig som man kunne sitte inni flyet og styre bombekasterne og maskingeværene selv for en periode, pårnå :thumbup: Mye mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...