Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett noe hittil, men kan godt tenkes at absoluttspill.no får det inn etterhvert, sammen med andre nettbutikker som tilbyr spill. Syns personlig at sånne samlegreier er litt tåpelig, da det i all hovedsak er selve spillet man er ute etter :p Minner meg om den gangen Teh pwnerer kjøpte den Halo 3 pakka med hjelm og whatnot, og han andre gameren kom traskende med bare spillet :p

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk CODMW2 kommer til å selge 11mill kopier på 3-6 uker, 6mill til 360, 4,5mill til PS3 og resterende halv mill til PC :whistle:. Vi får håpe på en lengre singelplayerdel, ikke 4 1/2 time lang på hardened som jeg fullførte det på, please bli over 7 timer på hardened ellers så blir jeg litt skuffet. :cry:

 

COD4 er synonymt med denne generasjonens konsoller PS3/360 ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Hmm, det var da et stort estimat :p Tror kaaanskje det kan selge 5-6 mill. på den tiden, men mer enn en halv mill. til PC. Ihvertfall så håper jeg det, for det er synd hvis det skal gå så "dårlig" for PC-plattformen framover. Men ah, jeg gleder meg så utrolig vilt. Dette kommer til å gå utover både studier, trening og søvn xD Men det får gå. Det er tross alt MW 2 vi snakker om her! :)

 

Edit: Steffengd har rett, men han glemmer også at GTA IV solgte over 13 mill. eksemplarer fra release til mars 2009. Men enig i at 11 millioner er ganske høyt. Med mindre alle er som oss og blir våte i buksa av et überfett superawesome FPS-spill da! :D

Endret av esports.no goldsh0t1
Lenke til kommentar

Oh CoD4, Why Do You Have to Be So Flawed?!?!?

 

 

Come the fuck on IW, if EA can afford dedicated servers for Battlefield 1943 (which pushed 600,000 downloads the first weeks), you can afford them for the number one IP one both consoles. Here's to hoping they'll get their act together for MW2, which they won't... ::sigh::

 

 

Kopiert fra Hutch sin video :)

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk CODMW2 kommer til å selge 11mill kopier på 3-6 uker, 6mill til 360, 4,5mill til PS3 og resterende halv mill til PC :whistle:. Vi får håpe på en lengre singelplayerdel, ikke 4 1/2 time lang på hardened som jeg fullførte det på, please bli over 7 timer på hardened ellers så blir jeg litt skuffet. :cry:

 

COD4 er synonymt med denne generasjonens konsoller PS3/360 ;)

LOL.

CoD-serien består av en ganske stor andel av kompetitive spillere. Og de fleste av disse spiller det selvfølgelig til pc. CoD4 har levd mye lengre på PC pga. mod tools og andre goder vi har. Xbox og PS3 har vel ikke noe spesielt de kan kalle kompetitivt spill, så det blir for det meste public play. Gratis map packs i tillegg for man til pc i tillegg.

Endret av Garney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...