Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Triggerne på DS3 er formet slik at de ikke holder igjen fingerne, så hvis du blir litt ivrig så sklir de rett under kontrollen. På X360 så er de formet slik at de buer innover sånn at de fanger fingerne. Det har ingenting med fettete fingre å gjøre (fy faen jeg hater folk som ikke tørker av henda sine før de rører kontrollerne mine forresten), det har med dårlig design.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan switche mellom 5 forskjellige håndkontrollere hver dag og fortsatt like god til å skyte, så det du sa der holder ikke altså...

Hos meg så blir MW2 valgt til PS3 pga gratis nettdel og en klan som digger COD4 enda!!!

Det er mine grunner, har ikke grunner med å blande inn hvilken kontroll som er dårlig eller ikke. Kunne like så godt valgt det til 360 men der er jeg lite aktiv og klanen min var ikke så glad i COD4 ikke sant vel IceMan :p

Lenke til kommentar
Jeg vasker alltid hendene og spiser ikke noe som har mettet fett mens man spiller, skal ikke lage stickene til en isbane av fett.... Så den hygiene skal jeg alltid ha for da yter man bedre på MW2 og FPS spill, treffer mye bedre ;)

Så du sorterar maten etter den kjemiske bindinga i fettsyrene når du spelar? (enkel eller dobbel bindng?) Fordi dei er temmeleg like når du får dei på hendene dine.

MW2 blir rått! Gledar meg stort. PE fristar, men Nightvision brillene er sikkert ubrukelege - ettersom skikkelig NV kostar ... ein del meir enn brillene som kjem til PE. Er nok berre novelty. Kjøpe den, la den ligge i 10 år utan å opne den, for så å selge den som collectible.

Lenke til kommentar

Vil prestige edition bli solgt i butikk? Eller er den bare over nett?

Er ekstremt keen på Prestige edition, men er ikke så keen på å pre-ordre MW2, pga den lille sjansen for å få den for sent. Dette spillet skal jeg ha på release, og da stoler jeg bare på meg selv og min evne til å komme meg til butikken.

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden..

Men. Blir mw2 og bruke punkbuster??? Håper inderlig ikke det.

Det er jo juks ute nesten før spillet er sluppet

(husker det var noen some brukte wallhack og aimbot allerede i cod5 beta!!)

Jeg kjøper disse spillene først og fremst på grunn av multiplayer. Og cheats ødelegger jo alt.

Og jeg håper de banner for godt alle cd keys om blir tatt med cheats. på alle servere, det gjør de ikke i cod4/5

Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden..

Men. Blir mw2 og bruke punkbuster??? Håper inderlig ikke det.

Det er jo juks ute nesten før spillet er sluppet

(husker det var noen some brukte wallhack og aimbot allerede i cod5 beta!!)

Jeg kjøper disse spillene først og fremst på grunn av multiplayer. Og cheats ødelegger jo alt.

Og jeg håper de banner for godt alle cd keys om blir tatt med cheats. på alle servere, det gjør de ikke i cod4/5

Har spelt mine timar på XBL - og har ikkje merka noko til juks. Har nokre gongar følt at nokon er 'stygg-gode' - men det har aldri vært nokon gamebreaker for min del.

Er vel kanskje ein smule vanskelegare å jukse på konsoll.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg har aldri spist noe mens jeg spiller, ødelegger aimen min på diverse PS3/360 spill...

I beg to disagree. Merker ikke noe særlig forskjell.

Lenke til kommentar
MW2 blir rått! Gledar meg stort. PE fristar, men Nightvision brillene er sikkert ubrukelege - ettersom skikkelig NV kostar ... ein del meir enn brillene som kjem til PE. Er nok berre novelty. Kjøpe den, la den ligge i 10 år utan å opne den, for så å selge den som collectible.

Novelty ja! Akkurat som min Big Daddy figur som enda ikke har forlatt plasten sin :p Eneste jeg har lært er at jeg aldri, aldri, ALDRI skal låne bort spill som har aluminiumseske. Lånte det til en venn og fikk det tilbake med en mindre bulk i fronten -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...