Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal helt klart forhåndsbestille som jeg gjorde med CoD4. Fikk det et par dager før forrige gang og alle på xfire begynte å mase om hvordan spillet var xD

Men hvilken versjon er ikke bestemt enda.

EDIT: Mener jeg har sett et cover hvor det er blitt rated 18+, skal linke det når jeg finner det.

Endret av Garney
Lenke til kommentar
Vent... Vil det altså følge med en ekstra kontroller i LE? En vanlig kontroller, bare at den er farget litt annerledes? Hva med PE?

Eller vil det faktisk følge med en M4 Cabine kontroller? Trodde bildet bare var for "moroskyld".

Det som var i unboxing-videoen er det som følger med de forskjellige pakkene. Om de designer en egen kontroll for spillet blir nok det seperat. M4 kontrollen er nok ikke annet enn billig photoshopping.

Lenke til kommentar

M4 kontrolleren er nok bare tullball og fantasi, ja. Men jeg må si jeg er skeptisk til at et spillstudio skal lage egne kontrollere for spillet sitt. Jeg ser bare ikke helt hvordan det skal bli noe særlig bedre enn de originale kontrollene som tross alt fikk et par år med dedikert tis på å bli designet. Det gjør ikke disse for å si det sånn, og når de sliter med å velge mellom concave (360) eller convex (PS3) på stickene sine sier det meg nok. Det har jevnt over vært enstemmig over at concave sticker er veien å gå. Fingrene glir ikke av, man har bedre grep og dermed bedre treffsikkerhet.

Lenke til kommentar
I know from a bit of research that Infinity Ward as a whole seems to prefer the 360 and the controller that goes along with it. This has concave analogue sticks opposed to the PS3 controller’s convex design. The 360 controller is widely hailed as the better controller for FPS; I'm not so sure I agree since the matter is purely opinion based. But considering this I think that Infinity Ward will create a controller for both the PS3 and 360 that has a design that resembles the 360 controller with a few tweaks to the design. This will help most people transition between the PS3 and 360. Let’s hope it works with both consoles. If it does and it has a nice design it’s a purchase for me.

En 360-inspirert kontrollen til PS3? Det hørtes fristende ut spør du meg.

Lenke til kommentar

Har begge konsollene og skyter like bra med DS3 og 360 kontroll så for meg så har det ingenting og si. Convex og concave er likestilt hos meg! :)

Spillet blir like bra hvilken plattform man velger det til!!

Gleder meg stort, håper dem fikser noe av feilene COD4 hadde så blir jeg glad.

Og si meg en ting, hvordan faen klarer fingrene deres skli av på DualShock 3? Spiser dere chips mens man spiller å får mettet fett på fingertuppene og ikke vasker hendene før man spiller? Litt av en hygiene :p

Jeg vasker alltid hendene og spiser ikke noe som har mettet fett mens man spiller, skal ikke lage stickene til en isbane av fett.... Så den hygiene skal jeg alltid ha for da yter man bedre på MW2 og FPS spill, treffer mye bedre ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...