Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Half Life 2 har da heller ikke respawnende fiender, bortsett fra i enkelte soner?

Brothers in Arms har det ikke... Gears of War har det ikke... eller jo, litt, med de hullene i bakken. FEAR har det ikke... Rainbow Six har det ikke...

 

Vil påstå at flesteparten av de store, anerkjente skytespillene har kommet forbi respawnende fiender for lenge siden.

Lenke til kommentar
Eg er forøvrig tilbøyelig for litt mere punch i våpen lyder etc. No har eg liten erfaring med våpen, og har enda til gode å høre så mange av spillets våpen bli avfyrt IRL :p Men eg føler det mangler litt på den fronten egentlig.

 

Det blir uansett tamt i forhold til real life ;) Har blant annet skutt med Barret M82 sniper rifla og M249 SAW som er i COD4 og det kan vel ikke akkurat sammenlignes med RL.

 

Gleder meg stort til dette blir sluppet. Det kunne like gjerne vært en add-on til COD4 for min del med nye baner og våpen, alt er jo så perfekt med dette spillet fra før av uansett.

Lenke til kommentar

Å fjerne perks fra noen som helst modus i Modern Warfare blir som å fjerne ødeleggelsesmotoren i Bad Company. Hele multiplayerdelen er jo omtrent bygget rundt hele det systemet, og uten det vet jeg ikke om jeg ville ha spilt COD4. (Ja, jeg vet du kun snakket om èn modus, but still.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...