Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fiks lydene i våpnene så er jeg fornøyd

AK47 og M16 har altfor lik lyd når du skyter, skal likksom være noe forskjeller der

Gleder meg stort til spillet å spille singelplayeren!!!

Vel, er ingen AK-47 der, eller M16 =P

Den heter riktignok 47 i spillet, men det er fordi utviklerne ikke har peiling...

"M16"'en ser ut til å være en kort FAL eller SIG. (hmm... ser ut til å være en MASADA. Definitivt.)

Gleder meg no vanvittig uansett ^^

Endret av Skauher
Lenke til kommentar

IGN Preview

Leser nå, så vet ikke hvorvidt det står noe nytt.

edit: joda, de beskriver slutten av demoen. Samt: "Soap finally gets a face, as well as a voice, though the one currently in the demo is temporary placeholder."

Syns stemmen til Soap var bra jeg. Minnet meg litt om stemmen til Capt. Price, noe som er en god ting, for når han roper på deg så gjør du det han sier :)

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Fiks lydene i våpnene så er jeg fornøyd

AK47 og M16 har altfor lik lyd når du skyter, skal likksom være noe forskjeller der

Gleder meg stort til spillet å spille singelplayeren!!!

Vel, er ingen AK-47 der, eller M16 =P

Den heter riktignok 47 i spillet, men det er fordi utviklerne ikke har peiling...

"M16"'en ser ut til å være en kort FAL eller SIG. (hmm... ser ut til å være en MASADA. Definitivt.)

Gleder meg no vanvittig uansett ^^

Bushmaster ACR?

Så også et annet sted at FAMAS er bekreftet.

Fytti grisen hvor jeg gleder meg. Håper de har skjønt hvor populært COD4 virkelig var og holder spillet levende litt lenger med DLC denne gang.

Endret av Snapcase
Lenke til kommentar

Jeg pleier å være ytterst skeptisk til kjøretøy-deler i FPS-spill, men det ville vært slemt å bare kaste spillet til side av den simple grunn.

Det virker dog som om spillet har kommet inn i en slags "James Bond" action-stil, i stedet for å satse videre på realisme (eller prøve iallefall).

Lurer på om ikke Operation Flashpoint 2 kommer til å snappe MILSIM spill-tittelen fra meg i år, iallefall hvis det holder dèt det lover, men kommer selvsagt til å gi MW2 en likeverdig sjanse til å overraske meg positivt.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Det virker dog som om spillet har kommet inn i en slags "James Bond" action-stil, i stedet for å satse videre på realisme (eller prøve iallefall).

Jeg tror ikke de går så langt fra oppskriften til det første spillet. Greit nok at det er actionsekvenser som er rimelig heftige, men det var jo lignende i COD4 også. Jeg husker ganske enkelt en viss biltur med helikoptre som flyr rundt deg, biler som sprenger og kuler som flyr. Vil tro at action delene nå er blitt enda mer actionfylte, og de rolige delene enda mer spennende.

Lenke til kommentar

Etter gameplay videoene å dømme syns jeg selv at det virker som de kun har forbedret grafikken litt, eventuelt diverse småfysikk. Tenker spesielt på når spilleren springer ut av hangaren etter å ha brukt C4en som avledningsmanøver og kjemper seg utover, så ser man at en bil begynner å krenge etter han skyter på hjulet (lufta går ut, sant?). Utover det er jeg egentlig spent på hvordan banene blir, bare se på hvor mye forskjellig de går gjennom på demoen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...