Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikkje at du kan finne så mye glede i KZ2 online delen da Toman, gikk vel egentlig lei før eg hadde nådd topp ranken der...blir liksom så stivt og lite valgmuligheter på våpen og klasser etter min smak da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ja, savner sivile i andre spill også. er veldig spent på singelplayeren, tror den kommer til å bli kjempe bra

Lenke til kommentar
Skjønner ikkje at du kan finne så mye glede i KZ2 online delen da Toman, gikk vel egentlig lei før eg hadde nådd topp ranken der...blir liksom så stivt og lite valgmuligheter på våpen og klasser etter min smak da.

MW2 er ikke eksklusivt, er nok der problemet ligger :p

Motoren er nok MW1 motoren ja. Men denne ble nyutviklet til CoD4 så burde være mulig å hente nok "guffe" fra den til å få en nydelig spill. Om de klarer å kjøre på med masse sivile på skjermen midt i en firefight i 60FPS skal jeg ikke klage om grafikken ikke når helt opp blant det beste vi blir server nå om dagen. Flow>grafikk mener nå iværtfall jeg.

Edit: Wow, kudos til IW. Modernwarfare2.com har faktisk norsk språkinnstilling og mulighet for forhåndsbestilling på norskenettbutikker.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Dette gjelder COD 4 og, for meg ble det stivt, skulle vært noen helt unike perker etter en viss level som du hadde for evig og alltid, ikke skyte deg ned til level 0. Og nei jeg har bare spilt 70 timer online på Killzone 2, og sikkert 30 timer mot bots og 13 timer singelplayeren :p

MW2 blir bra, men ikke nye jesus aterkomst for min del, skal mye til at jeg skal runde 100 timer med MW2 online, da skal spille gi meg noe tilbake form for perks som ikke blir vekke.. Gio meg noen trophy/achivements for å drepe 3 stk med grenade :p, lite eksempel på gaver ;)

Og IW burde ta å fikse litt på lydsporet til diverse våpner, AK47 og M16 høres jo helt like ut.... Var litt for lite kraftlyd bare pytt pytt.. Høres ut som noen små pistoler på flere av våpnene... :blink:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Men man må jo ikkje begynne i prestiege mode Toman, da har man jo alle perks og våpen lell. Men det å heile å kunne jobbe seg opp mot noe er ihvertfall en stor drivkraft for min del. Men som du sier, det burde vert noe heelt spesielt man kunn eunlocke utover de ulike prestiege lvl.`en :) Bare for å det lille dyttet i kampen mot de ulike lvl`ene ^^

IW disker nok opp med noe snop til oss, så eg er spennt :)

Lenke til kommentar

Skru opp volumet Toman :p

Men ja online achievements er vel noe jeg skulle likt å sett, og vil tro dette kommer. Tror jeg har 13 dager online i CoD4 nå. Begynner å bli skummelt mye.

Og som Mala skriver, man trenger ikke gå prestige. Men hva er forskjellen på å gå prestige og en evt Achievement/thropy? Det er akkurat det samme. Gir deg et skryte ikon. Det gir deg absolutt ingen fordeler/ekstra perker eller noe annet.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Lurer på om IW finner på noe som kan konkurrere mot World at Wars Nazi Zombies. På Cod:MW kan du praktisk talt ikke ha det særlig gøy med en kompis eller to, synes Zombies er kjempegøy og ser frem til den nye Map Packen i juni med enda en ny Zombiebane. Håper virkelig IW disker opp med noe gøy split-screen.

Lenke til kommentar

Perks etc. gir deg glede internt i spillet, achievements/trophies gir deg en høyere "highscore" totalt over alle spill du har spilt (av dem med trophies). Liker en spillet er perks godt nok, spiller man for å få en høyere total poengsum for alle spill du har spilt noen gang er achievements/trophies bedre. :)

Lenke til kommentar

Moden heter Special Forces og jeg tror den vil rett og slett gruse nazi zombie moden. En rekke baner i stil med Mile high club brettet fra MW1 designet for 2 spillere, der du må utrydde en haug med fiender på kortest mulig tid. Med online ranking system og achievements tror jeg det kan blir riktig så moro.

Edit: Ja skjønner det Laland. Men hvorfor spiller man for å samle poeng? For å kunne skryte av det selvsagt. Samme var det med prestige systemet i CoD4. Man gjorde det ikke for at man fikk noen fordeler ingame, men for å briefe/skrytefaktor.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

I CoD 4/WaW gjorde man det vel (kunne ihvertfall det) for å få en ekstra utfordring hver gang man klatret opp Prestige-rankingen. Det er derfor jeg begynte på prestige, ihvertfall. Fordi det ble kjedelig å ha alt åpnet opp etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
MVA på 25% og tollgebyr på 107.

582 kroner, altså. Da er det jo like greit å kjøpe i Norge. Hvem er det som pleier å ha gode forhåndsbestillingstilbud osv på denne typen spill?

Absoluttspill.no lever ofte dagen før release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...