Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2

Såg netopp den nye filmen som er ute, Sitter her med et stort smil og småler. Dette ser helt fantastisk ut. Er det mulig og lage noe så fett, Vell IW kan vist det!

<3

Lenke til kommentar
Så ikke så imponerende ut grafisk, men satser på en opplevelse av de få. Håper vi får en demo på E3 med hud og ingame-videoer.

Litt enig, men det så ut som om spillet gikk veldig flytende, men det kan også ha blitt pyntet på for traileren. Jeg tviler på at det blir seende verre ut enn COD:MW, og da er det mer enn godt nok for meg. Det spillet her kunne egentlig vært en ny, nedlastbar singleplayerdel til COD:MW, og jeg hadde fortsatt betalt 500 kroner for det. Legg med nye multiplayerkomponenter og nye maps/våpen, så må jeg ha det uansett pris. Et av svært få spill jeg kunne forhåndsbestilt.

Lenke til kommentar

Sjanser ikke på å bestille dette fra utlandet. Dette skal befinne seg i Xboxen på utgivelsesdagen, og helst dagen før det også. Kommer ut på en tirsdag, så er vel nødt å skaffe meg fridag fra jobben også. Om noen er heldige sender vel kanskje AS ut spillet på fredag for å være sikker på at alle får det, så får man det på lørdag. Dessverre bor jeg nok for langt nord for at dette skal kunne skje :(

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Modern Warfare 2 skal enten hentes i butikk på launch eller forhåndsbestilles hos Absoluttspill så snart det blir mulig. Det er de to eneste aktuelle metodene.

Edit: Kan forøvrig legge til at spillet er pent, for all del, og IW gjør garantert hva de kan for å gi oss en detaljrik og atmosfærisk opplevelse, men det er bare så mye man kan gjøre med gammel teknologi. Når de attpåtil skal ha 60fps (som i seg selv er en bragd!) er det ting som må tones ned.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Det ser ikke ut som at grafikken er helt ekstrem her i traileren, men ifølge de som har sett det first-hand skal detlaj nivået være oppe i skyene. Uansett gleder jeg meg ikke til Modern Warfare 2 på grunn av grafikken, men for å få mer av det klart mest flytende og deiligste FPS'et på lenge.

Lenke til kommentar

Ikke fornøyd med the graphics, men jeg kunne godt hatt 45-30 fps og hatt bedre grafikk. Men når COD4 har helt grei grafikk og rundt 60fps. Bare oppdatere grafikken på shadere, skygger, våpendetaljer og litt på trærne da er jeg mer en fornøyd!!!

Men gameplayet trenger ikke å fikse på for den er faen rå i singelplayeren, spilte meg lei mpdelen etter 93 timer, ikke mye online det nei.. Tror ikke det blir så veldig mye mer her nei desverre... Får likksom ikke noe nytt med å ranke opp "nye" perks og så skyte deg selv til level 0 igjen bare for en medalje som ser finere ut...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...