Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en fyr som er med i OpTic Gaming og vil ta en 1vs1 med meg. Vet ikke om jeg tør. :p

Men han sier at han er ekte OpTic, men han er ikke en pro som H3CZ, sier han.

 

Spiller på PS3.

OpTic er oppskrytt :p Det finnes en haug av folk som er bedre enn dem. Det eneste som har skjedd med dem er at de er PR kåte og godt kjent ;)

Når vi først er innpå det.

Noen som vil spille en 1on1 mot meg på pc? :D

Har nesten ikke spilt på en uke, og er kjekt å varme opp litt.

Endret av Exia
Lenke til kommentar

Hahaha jeg spiller MW2 på 360 og jeg blir kallet camp killeren, dreper folkene som camper med provianter og parafinbokser, og nå begynner jeg å bygge meg opp ro og aim, har vel 2.29 killratio!! Bare en på lista mi som slår meg, alle andre har lavere en meg!! :p:D

 

Å har blitt kalt cheateren en haug av ganger av norske "merk alder 26 og oppover" de er jo fann værre en 14isser og amerikanere, vet ikke hvorfor engang. Og eide de selv med gul connection som er ganske ustabilt med tanke på at ingen andre fps har jeg slitet med lagg og andre ulumskheter.

 

Men det mest irriterende er Commando perk, lightweight og sprintgreiene og med tactical knife, blir alltid drept av de, er det virkelig skillz det der, i mine øyner nei!!

 

Private kamper kan være episke, thumper only eller SPAS only hahah!!!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Skulle ønske noen her med capture card kunne kommet å recordet matchen.

Og når du sier OpTic er oppskrytt, mener du hele OpTicGaming eller noen spesielle medlemmer?

Jeg vil heller si at "noe spesielle medlemmer" ikke er oppskrytt, men at resten av klanen er det.

Lenke til kommentar

Bra vi kom til enighet da :p

Skulle ønske fler av folket her hadde det på pc.

Det er blitt latterlig kjedelig å spille public.

Jeg får spasmer hver gang jeg blir drept av G18, og det skjer bare mer og mer.

Ny 1887 anyone?

 

Spiller på PC og har en god del venner som gjør det :D

 

Gjerne med på en 1on1 :)

Lenke til kommentar

Bra vi kom til enighet da :p

Skulle ønske fler av folket her hadde det på pc.

Det er blitt latterlig kjedelig å spille public.

Jeg får spasmer hver gang jeg blir drept av G18, og det skjer bare mer og mer.

Ny 1887 anyone?

 

[!?] er gjerne med på 3v3 - 5v5 SnD matcher, men 1v1 blir litt kjedelig.

 

Og g18 kan brenne i helvette.

Lenke til kommentar

Bra vi kom til enighet da :p

Skulle ønske fler av folket her hadde det på pc.

Det er blitt latterlig kjedelig å spille public.

Jeg får spasmer hver gang jeg blir drept av G18, og det skjer bare mer og mer.

Ny 1887 anyone?

 

[!?] er gjerne med på 3v3 - 5v5 SnD matcher, men 1v1 blir litt kjedelig.

 

Og g18 kan brenne i helvette.

Har du noen kompisser evt. klan? :p

NST har treninger på tirsdager og fredager kl.20.00 så noen andre å spille mot er moro.

Lenke til kommentar

Hahaha jeg spiller MW2 på 360 og jeg blir kallet camp killeren, dreper folkene som camper med provianter og parafinbokser, og nå begynner jeg å bygge meg opp ro og aim, har vel 2.29 killratio!! Bare en på lista mi som slår meg, alle andre har lavere en meg!! :p:D

 

Å har blitt kalt cheateren en haug av ganger av norske "merk alder 26 og oppover" de er jo fann værre en 14isser og amerikanere, vet ikke hvorfor engang. Og eide de selv med gul connection som er ganske ustabilt med tanke på at ingen andre fps har jeg slitet med lagg og andre ulumskheter.

 

Men det mest irriterende er Commando perk, lightweight og sprintgreiene og med tactical knife, blir alltid drept av de, er det virkelig skillz det der, i mine øyner nei!!

 

Private kamper kan være episke, thumper only eller SPAS only hahah!!!

 

 

 

...

Lenke til kommentar

Klage på ninja pro og nå faktisk. Du burde formidle et oppsett det andre laget kan bruke før en match slik at du unngår slikt da.

Vet ikke helt hvordan det er for dere som bare spiller public, men de fleste liker vel å utfordre seg selv? Hvertfall vi i NST.

Det sier seg jo selv at det er mye lettere å rushe rundt med:Sleight of hands Pro, StoppingPower pro, Ninja Pro, enn det er med Scavenger, Cold Blooded, Steady aim/Sit rep.

Poenget er jo det å bruke noe som gir deg lite fordeler.

Det er mye morsommere å vinne med egen skill & taktikk enn at fienden ikke hører deg.

 

Når en med stoppinger power dreper deg på 3 skudd, og du må skyte 6 på han for å drepe, så sier det seg selv at han uten er bedre hvis han klarer å drepe han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...