Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My point excactly. Hadde dette væt en feil de hadde oversett ville det krevd ekstremt lite for dem å fikse det. Sannsynligvis bare en talljustering, men det har ikke skjedd og det er heler ingen antydninger til at det er en feil. Et objekt man ikke direkte kan drepe noen med er jeg likegyldig til om gir deg en liten speed-boost. Det gjør etter min mening opp for det at man ikke kan skyte når man bærer den, kniv eller ingen kniv.

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke noe i mot det jeg heller, opplever egentlig aldri at noen bruker det. Opplever ikke så veldig mange som løper rundt med bare kniv for tiden heller, mulig jeg bare har flaks eller så har det roa seg ned litt.

 

Jeg syntes ikke det er vanskelig å drepe de som løper rundt med marathon+Lightweigth+commando+tac knife heller.

Lenke til kommentar

My point excactly. Hadde dette væt en feil de hadde oversett ville det krevd ekstremt lite for dem å fikse det. Sannsynligvis bare en talljustering, men det har ikke skjedd og det er heler ingen antydninger til at det er en feil. Et objekt man ikke direkte kan drepe noen med er jeg likegyldig til om gir deg en liten speed-boost. Det gjør etter min mening opp for det at man ikke kan skyte når man bærer den, kniv eller ingen kniv.

Så hvis du hadde hatt en fallskjerm som gjorde at man kunne fly, så hadde det vært ok? :)

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg om det er konsoll dere har så store problemer med dette, men jeg møter sjeldent på spillere som bruker glitches, cheater eller bruker grenade launcher unødvendig. Og når jeg gjør det så pleier vi fortsatt å vinne. Spiller som regel med 3-6 venner på HQ HC. Og det er på PC.

 

Jeg syns folk er litt for flinke til å angripe våpen eller andre ting som har en tendens til å få deg drept, og beskylde det for å være OP, urettferdig eller feigt. De som bruker en metode på å drepe folk (for eksempel Grenade Launcher) er jo som regel ikke gode og etter å ha blitt tatt et par ganger så finner man fort ut hvor man ikke skal løpe og hvor man skal løpe for å ta han.

Lenke til kommentar

Greit nok, da fortsetter vi.

 

My point excactly. Hadde dette væt en feil de hadde oversett ville det krevd ekstremt lite for dem å fikse det. Sannsynligvis bare en talljustering, men det har ikke skjedd og det er heler ingen antydninger til at det er en feil. Et objekt man ikke direkte kan drepe noen med er jeg likegyldig til om gir deg en liten speed-boost. Det gjør etter min mening opp for det at man ikke kan skyte når man bærer den, kniv eller ingen kniv.

Så hvis du hadde hatt en fallskjerm som gjorde at man kunne fly, så hadde det vært ok? :)

En fallskjerm kan ikke få en person til å fly, den kan få en person til å falle saktere.

 

På bakgrunn av dette hadde jeg syntes det du skriver hadde vært en dårlig sak å putte i spillet. Det at man ikke ville løpt noe fortere med en granat i hendene enn en pistol kan jeg se hvorfor folk mener, men for å gjøre opp for at man faktisk ikke kan skade noen med en care-package granat har utviklerne lagt til en hastighetsøkning. Dette er for min del et helt kurant kompromiss for å ikke kunne gi skade direkte.

 

Skjønner ikke helt hvorfor jeg blir satt opp mot veggen for å synes det ikke er noe problem.

Lenke til kommentar

Greit nok, da fortsetter vi.

 

My point excactly. Hadde dette væt en feil de hadde oversett ville det krevd ekstremt lite for dem å fikse det. Sannsynligvis bare en talljustering, men det har ikke skjedd og det er heler ingen antydninger til at det er en feil. Et objekt man ikke direkte kan drepe noen med er jeg likegyldig til om gir deg en liten speed-boost. Det gjør etter min mening opp for det at man ikke kan skyte når man bærer den, kniv eller ingen kniv.

Så hvis du hadde hatt en fallskjerm som gjorde at man kunne fly, så hadde det vært ok? :)

En fallskjerm kan ikke få en person til å fly, den kan få en person til å falle saktere.

 

På bakgrunn av dette hadde jeg syntes det du skriver hadde vært en dårlig sak å putte i spillet. Det at man ikke ville løpt noe fortere med en granat i hendene enn en pistol kan jeg se hvorfor folk mener, men for å gjøre opp for at man faktisk ikke kan skade noen med en care-package granat har utviklerne lagt til en hastighetsøkning. Dette er for min del et helt kurant kompromiss for å ikke kunne gi skade direkte.

 

Skjønner ikke helt hvorfor jeg blir satt opp mot veggen for å synes det ikke er noe problem.

 

Grunnen er vel at du virker rett og slett dum fordi du ikke syns det er noe problem, når det åpenbart er det.

Lenke til kommentar

Jeg synes de enkelte elementene er helt greie, de. En liten hastighetsøkning med Lightweight er helt greit for meg. At man kan løpe evig med Marathon og at man også kan løpe litt raskere med en Care Pack-granat i hånda er toppers. Det er bare det at når man kombinerer disse tre tingene, gjerne sammen med Commando (som jeg forsåvidt ikke synes er helt greit i "ukombinert-style"), det er da alt går til helvete. Det virker som om IW har tenkt på en haug med fine perks og funksjoner, men ikke tenkt at man kan kombinere dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...