Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Det er vel strengt tatt ikke noen "liten" forandring.

Dette forandrer gameplayet helt, og vil føre til en helt annen spillestil. Jeg kan ikke uttale meg om dette blir bra eller ikke, men det blir i alle fall ikke det MW2 vi kjenner i dag.

 

@Zealuu

 

IW har satt killstreaks i sentrum i MW2, og det kommer du ikke bort ifra.

Call of Duty 4 introduserte killstreak rewards, og det er slik vi har kjent serien i noen år.

 

Jeg ser ikke feilen i at én person sitter og samler opp KS-rewards, mens resten av laget fullfører et objektive.

Han vil jo være til stor hjelp iom. at han hele tiden sender ut luft-support som nøytraliserer motstanderene, og hindrer de i å fullføre sin del av oppdraget.

Endret av Peder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes de bør kjøre samme system som i W@W, der man først klikker på Core eller Hardcore, for så å trykke på selve game-moden. Mye mer oversiktlig og enklere om det skal legges til helt nye spillelister som momentum eller andre ting. Bør da kunne velge mellom Core/Hardocore/Momentum og på Momentum finner man alle vanlige spillelister med Core/Hardcore, men med Momentum i stedet for Killstreaks.

 

EDIT: En annen ting W@W gjorde rikig var å gi deg forskjellige menger assist-poeng avhengig av hvor mye du skadet personen, jeg skjønner virkelig ikke hvordan de kunne unngå å ta med dette på MW2. Er jo idiotisk at du feks skader en kar 95%, for så å måtte lade og ende opp med kun 2 poeng, eller få en kar ned i Last Stand (hvilket vil si den sikre død), men bare få 2 poeng osv..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Synes de bør kjøre samme system som i W@W, der man først klikker på Core eller Hardcore, for så å trykke på selve game-moden.

 

:o Jeg satt å sa at slik skulle det har vært i MW2 til de jeg spiller sammen med for noen dager siden! Og var ikke klar over at det var slik i W@W.

Jeg bruker for det meste FAL eller ACR som har litt for lite damage i forhold til resten av våpenene og derfor liker jeg å spille HC, mens alle jeg spiller sammen med spiller f.eks Demolition, noe som ikke er HC versjon av, å da sa jeg at man skulle hatt muligheten til å velge Gamemode og så velge HC/Core. HVORFOR I F*** tok ikke IW det med videre :angry:

Lenke til kommentar

Synes de bør kjøre samme system som i W@W, der man først klikker på Core eller Hardcore, for så å trykke på selve game-moden.

 

:o Jeg satt å sa at slik skulle det har vært i MW2 til de jeg spiller sammen med for noen dager siden! Og var ikke klar over at det var slik i W@W.

Jeg bruker for det meste FAL eller ACR som har litt for lite damage i forhold til resten av våpenene og derfor liker jeg å spille HC, mens alle jeg spiller sammen med spiller f.eks Demolition, noe som ikke er HC versjon av, å da sa jeg at man skulle hatt muligheten til å velge Gamemode og så velge HC/Core. HVORFOR I F*** tok ikke IW det med videre :angry:

Har ikke så mye å si at den har lite damage når den ikke har noe rekyl.

Lenke til kommentar

Synes Momentum-systemet høyres veldig bra ut, sjølv om det heilt sikkert er bogus.

 

Sjølv på ein del objective gametypes i MW2 er det mange som springer rundt og trur det er TDM og derfor driter i objectives.

 

derfor spiller jeg bare domination og ground war når jeg gamer alene, gjerne litt FFA, ellers er det demolition om vi er 6man

Lenke til kommentar

Synes Demolition Monumentum høres utrolig bra ut, kjipe saker at Robert Bowling aldri sa noe :thumbdown:

Når jeg spiller Objectiv Game-modes gjør jeg som regel alt jeg kan for å plante/capture men er ikke alltid alle lagkameratene er med på det samme :p Hadde likt dette svært godt :)

 

hahaha, jeg kan det med skriveleif :D

Lenke til kommentar

Et ganske så hett rykte nå. Killstreakene skal vekk!Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Infinity Ward Announces New "Momentum System" For Modern Warfare 2 This morning, Robert Bowling (@fourzerotwo) tweeted that a new "Momentum System" would replace the killstreak system in Modern Warfare 2, setting the internet abuzz. To the best of this GGM editor's knowledge, no modern video game has ever made such drastic changes to its core multiplayer structure in this manner, and you, dear reader, are in luck. Only GGM has the exclusive details about what you will see when the next title update hits on January 20th for both Xbox Live and Playstation Network. No More Killstreaks Yes, you read that right. Those precious killstreaks that you spend hours camping in the corner to earn are all going bye-bye. In their place is a brand new "Momentum System," which rewards you for actively, yet smartly, pushing on objectives and playing as a team. In practice, it's very simple: every time you earn a kill, capture an objective, plant a bomb, or do anything to help your team's cause, you gain points to fill your momentum meter. When your meter reaches key points, you can choose to "cash in" your meter for one of those precious bonuses, like a UAV, Sentry Gun, or the dreaded Chopper Gunner. But be careful: cashing in your meter will cause you to "spend" all of the points you've currently accumulated, bringing you back down to zero. So you'll have to decide if you think that a UAV now is better than a possible Predator Missile later. Lest you think this isn't fair when compared to the old system, wait until you hear this: getting killed will no longer reset your streak. That's right. If you die, your momentum will not be reset to zero under most circumstances (Bowling tells us that suicides or teamkills in Hardcore modes will reset the meter to zero). Rather, you'll incur a penalty to your meter. We pressing Bowling to tell us exactly how much you would lose, but all he would say was "it depends." Apparently they have some super-secret formula which takes into account what exactly you were doing when you died. For example, getting killed while running around in the open would cause a greater loss than getting killed while pressing on an objective. CommanderKook Speaking of deaths, we were also very excited to learn about the new "Noble Sacrifice" accolade, which rewards players who risk their lives to complete objectives. Said Bowling: "We noticed that many players wouldn't play aggressively because death is such a huge punishment in this game; the new 'Noble Sacrifice' award takes this away." Simply put, if you and two teammates work on capturing a flag in Domination, but you get killed while trying to grab it, as long as that flag is captured for your team, you will get a "Noble Sacrifice" message and won't incur a loss of momentum. This works in all objective based modes, and will hopefully encourage the more cowardly of you to actually put yourselves on the line for your team. But this brings us to the biggest change in the new system: Team Momentum. Not only will each player have an individual momentum, but so will each team. This momentum will swing back and forth as the match progresses based on how well each team is doing relative to the other. If the bar swings too far in one direction, one of the more devastating momentum bonuses will be automatically released. Yes, you guessed it: the dreaded "Tactical Nuke." In fact, the nuke is no longer an individual reward. It can only be earned by the team as a whole and serves as a sort of "Mercy Rule" for those highly lopsided matches. "We always viewed the nuke as a sort of mercy rule anyway," Bowling told us, "and we were very disappointed to see the way that the community reacted to its inclusion. With this new system, we feel that the tactical nuke will fit more naturally into the flow of the game." We got to go hands-on with the new system in an exclusive event held only for GGM, and we walked away incredibly impressed. While Team Deathmatch games felt almost identical (and, in fact, are essentially unchanged), the objective-based games felt like new life had been breathed into them. Personally, I was overjoyed by the newfound usefulness of the Riot Shield, as using it properly can now actually earn those precious bonuses we've all come to love. This feels like an entirely new game, one with a greater sense of camaraderie and teamwork. Obviously, the true test of this update will be when it releases next month to the incredibly vocal and picky Modern Warfare community, but the general consensus around the office is that we're sold on it.
Dette. Kan. Jeg. Like. :D

Lenke til kommentar

Momentum var vel navnet på den nye mekanikken. Var vel rimelig logisk at det bare var svada. Hvorfor endre et fungerende system for å sette inn et som garantert ikke blir noe mer balansert med det første. Og hvilken gametyope er det folk spiller der det er så mye camping? Spiller selv TDM, Demo, Domi og endel HQ. Er sjelden jeg kommer over campere som virkelig irriterer meg.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...