Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

En trenger ikke være blind for å ikke oppleve masse juks. Selv er jeg en som fyrer på alle plugger når folk jukser, men jeg synes absolutt ikke det er mye av det her. Greit nok at ting er ubalanserte og sånt, men det er ikke juks, og rent juks har jeg ikke kommet over enda i mine snart 3 dager spilt.

 

Underholdningen i spillet veier for min del opp for de feilene som finnes. Kall meg blind, fanboy eller hva du vil - jeg har det iallefall moro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En trenger ikke være blind for å ikke oppleve masse juks. Selv er jeg en som fyrer på alle plugger når folk jukser, men jeg synes absolutt ikke det er mye av det her. Greit nok at ting er ubalanserte og sånt, men det er ikke juks, og rent juks har jeg ikke kommet over enda i mine snart 3 dager spilt.

 

Underholdningen i spillet veier for min del opp for de feilene som finnes. Kall meg blind, fanboy eller hva du vil - jeg har det iallefall moro.

 

 

Det er bra at du har det morro! :) Jeg var jo ikke ute etter å rakke ned på noen som liker spillet...det var kun min mening om spillet. Smaken er som baken :)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke pårope meg å være jævlig god eller over gjennomsnittet i dette spillet. Men med 26.000 kills og 8 dager inngame tid så kan jeg ikke si jeg har opplevd mye juks! Litt glitching osv og en del usansynlige snipershoots, men tror fortsatt ikke dette er cheat...

 

Dessuten! Finnes det mulighet å jukse på xbox?

Lenke til kommentar

Tja, jeg har spilt i snaue ti timer og har sett en god del forekomster av magiske, tenkende våpen som vet nøyaktig hvor hodet til nærmeste fiende er, uavhengig av visuelle hindringer, avstand og egen bevegelse. Folk drev og sutret om cheats i f.eks. CoD4 og Battlefield også, men sjelden har jeg sett det så åpenlyst og uforlegent som her.

Lenke til kommentar

Et ganske så hett rykte nå. Killstreakene skal vekk!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Infinity Ward Announces New "Momentum System" For Modern Warfare 2 This morning, Robert Bowling (@fourzerotwo) tweeted that a new "Momentum System" would replace the killstreak system in Modern Warfare 2, setting the internet abuzz. To the best of this GGM editor's knowledge, no modern video game has ever made such drastic changes to its core multiplayer structure in this manner, and you, dear reader, are in luck. Only GGM has the exclusive details about what you will see when the next title update hits on January 20th for both Xbox Live and Playstation Network. No More Killstreaks Yes, you read that right. Those precious killstreaks that you spend hours camping in the corner to earn are all going bye-bye. In their place is a brand new "Momentum System," which rewards you for actively, yet smartly, pushing on objectives and playing as a team. In practice, it's very simple: every time you earn a kill, capture an objective, plant a bomb, or do anything to help your team's cause, you gain points to fill your momentum meter. When your meter reaches key points, you can choose to "cash in" your meter for one of those precious bonuses, like a UAV, Sentry Gun, or the dreaded Chopper Gunner. But be careful: cashing in your meter will cause you to "spend" all of the points you've currently accumulated, bringing you back down to zero. So you'll have to decide if you think that a UAV now is better than a possible Predator Missile later. Lest you think this isn't fair when compared to the old system, wait until you hear this: getting killed will no longer reset your streak. That's right. If you die, your momentum will not be reset to zero under most circumstances (Bowling tells us that suicides or teamkills in Hardcore modes will reset the meter to zero). Rather, you'll incur a penalty to your meter. We pressing Bowling to tell us exactly how much you would lose, but all he would say was "it depends." Apparently they have some super-secret formula which takes into account what exactly you were doing when you died. For example, getting killed while running around in the open would cause a greater loss than getting killed while pressing on an objective. CommanderKook Speaking of deaths, we were also very excited to learn about the new "Noble Sacrifice" accolade, which rewards players who risk their lives to complete objectives. Said Bowling: "We noticed that many players wouldn't play aggressively because death is such a huge punishment in this game; the new 'Noble Sacrifice' award takes this away." Simply put, if you and two teammates work on capturing a flag in Domination, but you get killed while trying to grab it, as long as that flag is captured for your team, you will get a "Noble Sacrifice" message and won't incur a loss of momentum. This works in all objective based modes, and will hopefully encourage the more cowardly of you to actually put yourselves on the line for your team. But this brings us to the biggest change in the new system: Team Momentum. Not only will each player have an individual momentum, but so will each team. This momentum will swing back and forth as the match progresses based on how well each team is doing relative to the other. If the bar swings too far in one direction, one of the more devastating momentum bonuses will be automatically released. Yes, you guessed it: the dreaded "Tactical Nuke." In fact, the nuke is no longer an individual reward. It can only be earned by the team as a whole and serves as a sort of "Mercy Rule" for those highly lopsided matches. "We always viewed the nuke as a sort of mercy rule anyway," Bowling told us, "and we were very disappointed to see the way that the community reacted to its inclusion. With this new system, we feel that the tactical nuke will fit more naturally into the flow of the game." We got to go hands-on with the new system in an exclusive event held only for GGM, and we walked away incredibly impressed. While Team Deathmatch games felt almost identical (and, in fact, are essentially unchanged), the objective-based games felt like new life had been breathed into them. Personally, I was overjoyed by the newfound usefulness of the Riot Shield, as using it properly can now actually earn those precious bonuses we've all come to love. This feels like an entirely new game, one with a greater sense of camaraderie and teamwork. Obviously, the true test of this update will be when it releases next month to the incredibly vocal and picky Modern Warfare community, but the general consensus around the office is that we're sold on it.
Dette. Kan. Jeg. Like. :D Endret av HCG
Lenke til kommentar

Bare å lese første (andre) setningen så skjønner du at det er bullshit. Hadde han sagt det på twitter hadde det vært over alle de store spillsidene. Også er det jo bare å sjekke om han har skrevet det, har han? Nei.

 

Selv om dette momentum systemet høres spennende ut ville jeg heller beholdt killstreak

Lenke til kommentar

Liker ikke helt Momentum systemet, vet ikke helt hvorfor vil helst beholde killstreaks. Men eg får jo aldri noe kill streaks. Så Momentum hadde vert litt gøy. Men nå klikker folk for Tac Knife :rolleyes: Men hva skal vi bruke? Bare kaste hagler og Tac Knife og bruke Assasult Rifler? Og nå er den første hagla OP <_<

Lenke til kommentar

"Let´s nuke this, let´s nuke that". Fuck the nukes and bring the pain.

 

Om dette skulle vise seg å stemme (noe det ikke gjør) synes jeg det rett og slett er utrolig dårlig markedsføring. Ikke har de sagt noe om dette til noen, det vil overraske alle spillere og alle vil bare si WTF?!?! Det verste derimot er at de bare slenger vekk det ène som ingen har klaget på. Alle digger jo killstreakene. Er mye mer moro å få en reward for å ha klart å drepe 15 stykker på rad og rekke enn å bare løpe rundt som vanlig og sakte men sikkert bygge den opp.

 

Men uansett så skjer ikke dette da de vet at killstreaks er noe de ikke kan røre.

Lenke til kommentar

Hvis de skulle tørre å vurdere så drastiske tiltak til multiplayeren, så burde de kjøre systemet som er der nå og det nye synonymt i noen uker, og så latt spillerne selv velge hvem av dem de(vi) ønsker å spille videre. Å gjøre så store forandringer i et produkt som ikke bare er pakket og klart, men også printet, sendt ut, åpnet og spilt i noen solide måneder krever samtykke fra forbrukerne. Hvis ikke kan IW også miste en stjerne i min bok, for det er vel dem som avgjør patcher og drastiske endringer som dette?

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig ikke dette systemet blir satt inn.

Killstreakene ble jo brukt som en stor markedsførings-gimmick, og nå sier de plutselig "Fuck this shit, let's change the game radically, and put in a reward meter like the one in the SSX games".

 

Meh, sier jeg bare.

 

 

SSX Tricky var helt awesome, da.

 

Endret av Peder
Lenke til kommentar

Kjernegameplayet i MW2 er killstreaks? Det høres ut som en ekstrem forenkling, særlig i de tilfellene hvor man ikke vinner kampene utelukkende på kills. Momentum-greiene høres mye bedre ut, killstreak-belønningssystemet oppfordrer bare til sololøp og hemmer lagarbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...