Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste COD fra Infinty Ward håper jeg blir Third Person only!!!

Da er jeg frelst, slipper heartbeatsensor, camp osv!

Kutte ned å lagg, 13 forskjellige fly og streaks som folk camper etter så har man perfekt spill....

 

Jeg spiller ikke MW2 pga feil som ødelegger det meste av opplevelsen, får heller spille BFBC2 beta som er bedre i mine øyner!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Neste COD fra Infinty Ward håper jeg blir Third Person only!!!

Da er jeg frelst, slipper heartbeatsensor, camp osv!

Kutte ned å lagg, 13 forskjellige fly og streaks som folk camper etter så har man perfekt spill....

 

Jeg spiller ikke MW2 pga feil som ødelegger det meste av opplevelsen, får heller spille BFBC2 beta som er bedre i mine øyner!

huff skal la vær of si noe etter som jeg har blitt bannet med enn et par ganger pga deg :) men 3.person er jo dritt dårlig på cod. HUFF!

Lenke til kommentar

Det er nok som å håpe på Jesu´ oppstandelese innen kl 12:00 i morgen tidlige. Og hvorfor håper du det blir TPS only? Skal ikke de som liker FPS få spille det? Du står jo helt fritt til å velge mellom TPS og FPS så om du spiller noe du ikke liker er det vel egentlig ikke noe synd på deg.

 

Det jeg derimot håper på er at de dropper callsign og mye av det som skjer på skjermen. Hver gang man dreper noen kommer det masse skrift på skjermen, callsignet dekker den nederste delen, radaren dekker venstre hjørnet og ammoen dekker høyre hjørnet. Mer enn nok med andre ord.

 

Ellers synes jeg de gjerne kan, om ikke korte ned på killstreak rewards lista, men iallefall definere de forskjellige skikkelig og ikke ha tre helikoptre, to fly osv.

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt nok av MW2 multiplayer på pc til å føle jeg kan konkludere med et dette kunne vært så mye mye bedre.

 

+ Bra grafikk

+ Mange bra gamemodes

+ Level systemet på våpen og rank får deg til å spille mer og er passe belønning

- Diverse våpen er forstatt overpowered

- Killstreaks ødelegger flyten i spillet og er overpowered

- Alt for mye cheats på pc utgaven

- Systemet for å slå sammens spillere online fungerer meget dårlig, spesielt om du er over 2st i gruppe som vil spille sammens

 

 

Alt i alt så er det mange irritasjons momenter i MW2 som senker opplevelsen av spillet så mye at om jeg skulle pr idag gi det et terningskast så hadde det vært en svak 3. Inntil viktige og gamebreaking punkter som juks,våpen og killstreaks blir ordnet opp i så er ikke dette et spill jeg kommer til å bruke mer tid på. Ikke kommer jeg til å anbefale MW2 for noen som er ute etter et bra multiplayer spill heller.

Har brukt endel tid på PS3 utgaven og der slipper en i det minste juks slik som det er meget mye av i Pc utgaven, men ellers så er spillene helt like og sliter med dem samme feilene og problemene.

 

Singleplayer : 5 av 6

Multiplayer: 2 av 6

Lenke til kommentar

Alt for mye cheats faktisk.

Jeg har vel kommet borti 2-3 stk. Og jeg har 5 dager ingame.

 

Tørr nesten å påstå at du går utifra at de cheater fordi de eier deg grundig hardt.

 

 

Vi en en gruppe på 5stk som opplever juks nesten hver gang vi spiller. En ser forskjell på en god spiller og en som bruker noe som må være wallhack,aimbot,radar hack osv..

 

Men for all del forsvar spillet ditt, en skal ikke bevege seg så langt vekk fra blinde fans av spillet før en kan lese om folk som klager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...