Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Åh faen, 52. Er jo totalt idiotisk det med unlocking av challenges egentlig, at man ikke kan belønnes for ting fordi man ikke har åpnet opp muligheten til å belønnes?

er faen så enig med dette, har skjedd så mange ganger nå at jeg har gjort flere challenges som jeg ikke får noe for fordi de ikke er låst opp enda!

Det er jo helt idiotisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som faktisk syns det her spillet var ufattelig skuffende? har ikke noe med kvaliteten og gjør, har noe med en forbanna stor hype å gjøre. :)

 

 

 

 

Årets skuffelse for min del :) Har mye med at BC2 betaen feide MW2 over ende egentlig, så DICE fikk meg der gitt :p

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

GT gav det MP game of the year tittel. Fullt fortjent. Som MW1 er jeg blitt totalt hektet på verket til IW. Det har sine feil ja, men kjernen i spillet er fortsatt helt herlig. Fast paced action med uslåelige kontroller.

 

Fikk visst best FPS også.

 

velvel, er helt enig :p er totalt hektet på disse mwspillene :D flotte saker, og ja det har sine feil, men er ganske avhengighetsskapende med alle challengene osv.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som faktisk syns det her spillet var ufattelig skuffende? har ikke noe med kvaliteten og gjør, har noe med en forbanna stor hype å gjøre. :)

 

 

 

 

Årets skuffelse for min del :) Har mye med at BC2 betaen feide MW2 over ende egentlig, så DICE fikk meg der gitt :p

 

Dette gjelder også meg, men eneste modusen jeg spiller på MW2 online er Third Person Team Tactical for da funker ikke heartbeatsensoren så bra, du hører bare piping med du ser ikke den forbanna skjermen.

 

Resten av modusene er camperparadise og 13 forskjellige fly som gunner deg ned.. Singelplayeren var helt ok og spec ops var bedre en selve onlinedelen

 

Siden noen snakket om GOTY til MW2, hos Gamespot var ikke MW2 nominert, og der vant KZ2 for årets FPS og årets onlinedel.. Jeg tror MW2 fikk GOTY av GT fordi dem er skikkelig MP fans...

Lenke til kommentar

Dette gjelder også meg, men eneste modusen jeg spiller på MW2 online er Third Person Team Tactical for da funker ikke heartbeatsensoren så bra, du hører bare piping med du ser ikke den forbanna skjermen.

 

Ninja Pro. Hvilken annen perk skal du bruke i slot 3?

Resten av modusene er camperparadise og 13 forskjellige fly som gunner deg ned..

 

Stinger. One shot kill på de fleste flyene.

 

Campingen har forøvrig roet seg veldig ned. Sjelden jeg kommer over noen som camper nå for tiden.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...