Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Jeg så på killcam ista at det var en fyr på taket på Highrise. Lette en stund etter en vei opp, men fant ingen.

 

Du er ikke den eneste som ikke fant det med en gang :p

Fikk aldri til å klarte opp på den som henger på siden.

 

Har svar på dette og gitt, så fort du er airbourne, ikke holdt stikka eller w fremover, slipp alt når du er i lufta, du vil treffe gelenderet til den tingen som henger nedover som om du lander i en stige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så på killcam ista at det var en fyr på taket på Highrise. Lette en stund etter en vei opp, men fant ingen.

 

Du er ikke den eneste som ikke fant det med en gang :p

Fikk aldri til å klarte opp på den som henger på siden.

 

Har svar på dette og gitt, så fort du er airbourne, ikke holdt stikka eller w fremover, slipp alt når du er i lufta, du vil treffe gelenderet til den tingen som henger nedover som om du lander i en stige.

Du trenger da ikke slippe alt?

Er mye lettere og bare holde W og trykke Space når du når det øverste gelenderet

Lenke til kommentar

Jeg så på killcam ista at det var en fyr på taket på Highrise. Lette en stund etter en vei opp, men fant ingen.

 

Du er ikke den eneste som ikke fant det med en gang :p

Fikk aldri til å klarte opp på den som henger på siden.

 

Har svar på dette og gitt, så fort du er airbourne, ikke holdt stikka eller w fremover, slipp alt når du er i lufta, du vil treffe gelenderet til den tingen som henger nedover som om du lander i en stige.

Du trenger da ikke slippe alt?

Er mye lettere og bare holde W og trykke Space når du når det øverste gelenderet

 

du mistofrstår alt jeg sier.. når du hoppen ut til den langgangen, holder du fremover mens du gjør det er det mye lettere og falle ned, jeg har aldri falt ned etter jeg sluttet og holde den frem.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan fortelle meg om Intervention bullet damagen er helt total random? Jeg kan skyte en person på over 200m i leggen og få one-shot, men 2 minutt etterpå så noscoper jeg en i brystet og han dør faen meg ikke? Det skjer også altfor ofte at jeg må sikte inn 2 skudd i brystet på folk før de dør, og andre ganger dør de momentant av 1 skudd. Hva er dette? Lag? Dette har irritert meg noe så grenseløst flere ganger så jeg har nesten hivd kontrolleren i veggen. Og for å ikke glemme spawninga i dette spillet, herregud.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan fortelle meg om Intervention bullet damagen er helt total random? Jeg kan skyte en person på over 200m i leggen og få one-shot, men 2 minutt etterpå så noscoper jeg en i brystet og han dør faen meg ikke? Det skjer også altfor ofte at jeg må sikte inn 2 skudd i brystet på folk før de dør, og andre ganger dør de momentant av 1 skudd. Hva er dette? Lag? Dette har irritert meg noe så grenseløst flere ganger så jeg har nesten hivd kontrolleren i veggen. Og for å ikke glemme spawninga i dette spillet, herregud.

Search & Destroy

Lenke til kommentar

Er det noen som kan fortelle meg om Intervention bullet damagen er helt total random? Jeg kan skyte en person på over 200m i leggen og få one-shot, men 2 minutt etterpå så noscoper jeg en i brystet og han dør faen meg ikke? Det skjer også altfor ofte at jeg må sikte inn 2 skudd i brystet på folk før de dør, og andre ganger dør de momentant av 1 skudd. Hva er dette? Lag? Dette har irritert meg noe så grenseløst flere ganger så jeg har nesten hivd kontrolleren i veggen. Og for å ikke glemme spawninga i dette spillet, herregud.

mulig han allerede er skadet når du treffer i leggen.

Lenke til kommentar

Noe som også er dumt er at man enkelt merker at Damagen blir en del redusert når man bruker Silencer, men dette vises ikke i form av rød strek på de linjene som kommer opp når man velger våpen i Create-a-class. Ikke noen stor ting, men jeg hadde likt og se hvor mye skaden reduseres.

 

EDIT: Fikk forresten min første Nuke i dag, på derail. Var bare ca 20 sek igjen av matchen, så jeg tok ikke sjansen på å drepe flere, fikk totalt 28 i killstreak. Overrasket meg litt at jeg ikke fikk noen title/emblem/challenge..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

sku nesten trodd jeg spilte med deg! en venn av meg fikk sin andre nuke idag på derail, 20sek igjen og 28 i streak! :p han fikk enda en litt senere da :p

 

Fikk selv enda en nuke igår. min femte, men ingen challange siden nukesa mine er spredd over prestigene, 10i en prestige er challange. Jeg gikk og i prestige i går, atm lv13 i 3 prestige wee! :D sitter med litt sånn problemer ettersom jeg vil både game dragon age og wow, men blir alltid cod! :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk endelig etter omlag 6 timer med gjennomspilling på rekke, fullført enspillerdelen og jeg likte den veldig godt! Noe av det bedre og mer intense jeg har spilt på lenge med mange overraskelser.

 

Men:

 

 

Jeg føler det ble litt mye surr i historien og det var vanskelig å faktisk holde rede på hvem som var hvem og hva en skulle når de en etter en døde. Flere ganger måtte jeg stoppe og spørre meg selv, hvilken karakter spiller jeg denne gangen.

 

Kort del, men det blir uten tvil flere gjennomspillinger, og en flott oppvarming til online delen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...