Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Haahah med over 14000kills mer en deaths på COD4MW så jeg er langt over gjennonsnittsplayeren i COD serien så den holder ikke. Killratio på COD4MW hadde jeg på mitt værste over 2.90 når jeg geeket skikkelig.. Aimprosenten min var faktisk på 25% på PS3 versjonen av COD4MW, så jeg er mere nok en god..

MW2 krever mer skill. Whiney...

Jeg er uenig. MW2 har veldig, veldig mye ekstra (mye er unødvendig etter min mening) som de har puttet inn. Det er konstant UAV og div luftfartøy oppe i lufta. Folk dør oftere, og dreper mange fler.

Jeg mente heller at det tar mer skill å overleve, ikke å drepe. Men det du sier er sant.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er konstant UAV og div luftfartøy oppe i lufta.

Det skal jeg si meg uenig i, folk har sjeldent på UAV's og det er få som får opp et luftfartøy, har gått en Domination kamp uten at det har vært et fartøy i lufta. Men når det først kommer noe opp så går det ofte langt ^^ Man det er sjeldent et problem hvis man gidder og dra fram en eller annen form for rakett, så når man blir drept av et luftfartøy så er det bare latskap fra din og lagets side.

Lenke til kommentar

Det er konstant UAV og div luftfartøy oppe i lufta.

Det skal jeg si meg uenig i, folk har sjeldent på UAV's og det er få som får opp et luftfartøy, har gått en Domination kamp uten at det har vært et fartøy i lufta. Men når det først kommer noe opp så går det ofte langt ^^ Man det er sjeldent et problem hvis man gidder og dra fram en eller annen form for rakett, så når man blir drept av et luftfartøy så er det bare latskap fra din og lagets side.

 

+1 jeg tok alltid initiativet selv, når jeg ble lei. men kommer det airsupport putter jeg på standard lmgclassen og dør jeg fjerner jeg driten, vis ikke driter jeg i det :D

Lenke til kommentar

Det er konstant UAV og div luftfartøy oppe i lufta.

Det skal jeg si meg uenig i, folk har sjeldent på UAV's og det er få som får opp et luftfartøy, har gått en Domination kamp uten at det har vært et fartøy i lufta. Men når det først kommer noe opp så går det ofte langt ^^ Man det er sjeldent et problem hvis man gidder og dra fram en eller annen form for rakett, så når man blir drept av et luftfartøy så er det bare latskap fra din og lagets side.

 

+1 jeg tok alltid initiativet selv, når jeg ble lei. men kommer det airsupport putter jeg på standard lmgclassen og dør jeg fjerner jeg driten, vis ikke driter jeg i det :D

Bra det er noen andre som gjør sånt og :D

Har en egen klasse med Javelin og scavenger, så når det kommer noe plagsomt i lufta, dreper jeg bare meg selv med nade og spawner med den :D

Lenke til kommentar

Jeg har Stinger på de klassene jeg bruker mest. Altså på assault rifle og LMG klassene mine. Med Stingeren kan jeg skyte ned alt bortsett fra AC130´er, og om jeg bruker SMG eller noe annet er jeg som regel enten innendørs eller usynlig for både radar, fly og thermal scopes. Med en gang jeg hører "enemy harrier strike on the way" eller noe lignende stopper jeg opp og tar frem Stingeren. Ikke noe fly skal komme her og komme her.

 

Så det er fullt mulig å unngå flyvende fiender.

Lenke til kommentar

Bruker alltid Cold Blooded, jeg. Synes den perken er fantastisk, man blir usynlig for alle killstreaks. Harrier driter i deg, Pawe Low driter i deg, Sentry Gun driter i deg, og det kommer ikke rød firkant rundt deg når folk styrer Predator missile, Chopper eller AC130, og man blir ikke oppdaget av UAV. Da slipper jeg å holde meg i skjul for alle killstreaks som flyr over oss hele tiden, jeg kan spasere rett bort til Sentry Guns og ødelegge dem, og jeg slipper å kaste bort andrebåpenet mitt på en bazooka. I tillegg bruker jeg Silencer og som oftest Ninja, noe som gjør meg så godt som 100% usynlig.

Lenke til kommentar

Bruker stinger på hovedklassene mine selv, og siden scavenger (pro) er den stiligste (og beste) perken i spillet så har jeg alltid nok raketter til å skyte ned hva det skal være. Ender gjerne opp med 2-1000 poeng hver kamp for å ha skutt ned harriers, pave lows og opplegg. Veldig stilig. AC-130s er hakket verre, men hvis man finner seg en god plass så er det null problem å lure ut flares og skyte det ned med andreskuddet.

Lenke til kommentar

For meg så løper man fortsatt fortere med å ha care package i hånda

Regner med du spiller på PS3

Spiller på 360

 

Skjønner ikke at man klager over at det er for mye i luften, tar jo maks 15 sekunder å skyte ned det meste. har Stinger på det meste og den blir brukte ofte.

 

For min del oppnår jeg å spille vesentlig bedre i MW2 enn i COD4. Ligger vel gjevnt over 1.5 i K/D og hvis jeg har spilt en del ofte høyere. De som tror at hvis man er god i COD4 så er man automatisk god i MW2 kommer til å gå på en smell. I MW2 må man spille på en helt annen måte en i COD4 og det tar kanskje litt å vende seg til det.

Lenke til kommentar

For meg så løper man fortsatt fortere med å ha care package i hånda

Regner med du spiller på PS3

Spiller på 360

 

Skjønner ikke at man klager over at det er for mye i luften, tar jo maks 15 sekunder å skyte ned det meste. har Stinger på det meste og den blir brukte ofte.

 

For min del oppnår jeg å spille vesentlig bedre i MW2 enn i COD4. Ligger vel gjevnt over 1.5 i K/D og hvis jeg har spilt en del ofte høyere. De som tror at hvis man er god i COD4 så er man automatisk god i MW2 kommer til å gå på en smell. I MW2 må man spille på en helt annen måte en i COD4 og det tar kanskje litt å vende seg til det.

I call bullshit.

Du har fortsatt aim,reaksjon, og ingame IQ igjen fra Cod4.

Eneste som trengs er litt fin pussing.

Lenke til kommentar

For meg så løper man fortsatt fortere med å ha care package i hånda

Regner med du spiller på PS3

Spiller på 360

 

Skjønner ikke at man klager over at det er for mye i luften, tar jo maks 15 sekunder å skyte ned det meste. har Stinger på det meste og den blir brukte ofte.

 

For min del oppnår jeg å spille vesentlig bedre i MW2 enn i COD4. Ligger vel gjevnt over 1.5 i K/D og hvis jeg har spilt en del ofte høyere. De som tror at hvis man er god i COD4 så er man automatisk god i MW2 kommer til å gå på en smell. I MW2 må man spille på en helt annen måte en i COD4 og det tar kanskje litt å vende seg til det.

I call bullshit.

Du har fortsatt aim,reaksjon, og ingame IQ igjen fra Cod4.

Eneste som trengs er litt fin pussing.

 

Vel, ja og ja.. dere har begge rett.

Det viktigste sitter igjen, som ingame IQ, aim, reaksjon, spillerstil og visse preferanser, samt at en ikke er helt grønn til diverse triks. Men det er og masse som skal bli tatt i betraktning som: nye spots, nye våpen, perks og attachements, nye trickjumps, spillemoduser, nye baner :D

 

må si at tactical button setup var rått

Lenke til kommentar

Hva skal man med trickjumps egentlig?

Du har i hvertfall så og si 0% nytte av dem når man spiller.

You sir, couldnt be more wrong. Det kan avgjøre games, ting som gjør du kommer deg fort frem til andre sine campplasser, dine egne, litt bedre og ukjente spots osvosv. veldig avgjørende, spesielt i SnD og i clanbattles.

 

Når man blir drept av samme person to ganger under samme Killcam, da er det noe galt med spawninga.

Vel, det er vistnok random, vil si at mw2 har bedre spawning enn mw, og de utvikler den stadig, men den er som den skal være, er bare han som hadde en liten luckyhunch, har selv tatt samme fyr med airstrike flere ganger og blitt tatt selv flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...