Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er også mulige å hoppe opp fra halefinnen på flyet og opp på utkikkspunktet.

Mener du klippen over madrassen?

Ja. Bare ta fart halvveis på finnen så hopper du til venstre på kanten og landre trygt og nesten usett fra de som er på ruinene.

Hatt det morro med meg og 3 venner som har stormet den kanten fra flyet.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Skummelt dette med uendelig ammo og ikke reloading. Måtte prøve det et par runder når Laland fortalte om det, men droppet det fort. Var jo helt umulig å spille, var ikke noe som passet meg i det hele tatt, men måtte jo prøve. Var spesielt ikke gøy når det virket som om det ikke var reloading på AC130 med 105mm-runder, det var ikke gøy.

Håper dette fikses asap <_<

Lenke til kommentar

Det er jo helt tilfeldig når det skjer.. det var slik jeg opplevde det, ihvertfall. Og på konsoll blir det aldri en dedikert server heller, så slikt sett er det en uaktuell problemstilling. Det er en glitch, en feil av IW, og ikke noe annet. Men har til gjengjeld fått enorme mengder XP i dag - særlig 9v9 domination på Rust. poengscoren endte med over 1000 poeng på hver side, og ble avsluttet av en nuke.

Lenke til kommentar

Håper dette fikses asap <_<

Så du har lyst til å drepe det nærmeste dette spillet kommer til dedikert server? Shame on you. Det er latterlig i disse games'a og det er bare en bra ting.

Når jeg ønsker å spille en match hvor det skal være 9 vs 9 på domination eller TD uten mods. Forventer jeg at det er det, og når jeg da kommer til et spill med uendelig ammo og ikke krav til reloading blir jeg overrasket for slik skal det ikke være. Jeg støtter fullt opp mot at det burde bli dedikerte servere og muligheter for mods til PC, men siden jeg spiller på 360 har jeg ikke gitt det en tanke og håper at slike feil blir rettet opp.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg leser noe fra MW2 så er det dukket opp nye hacks og glitchs, har aldri sett så mangen feil i et spill før, lukter jeg rushet produkt? COD4MW hadde faktisk beta noe som MW2 burde hatt... Spiller ikke spillet mer men det er surt for dem som gjør det.

Jeg gikk tilbake til COD4MW og alt var så mye bedre, stabil connection hele veien, mindre camping, bare 2 forskjellige fly med airstrike og chopper, derfor spiller jeg still COD4MW :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hver gang jeg leser noe fra MW2 så er det dukket opp nye hacks og glitchs, har aldri sett så mangen feil i et spill før, lukter jeg rushet produkt? COD4MW hadde faktisk beta noe som MW2 burde hatt... Spiller ikke spillet mer men det er surt for dem som gjør det.

Jeg gikk tilbake til COD4MW og alt var så mye bedre, stabil connection hele veien, mindre camping, bare 2 forskjellige fly med airstrike og chopper, derfor spiller jeg still COD4MW :D

ENDA mer buggete enn Gears of War 2? :o

Lenke til kommentar

ENDA mer buggete enn Gears of War 2? :o

Enten på lik linje eller mer, godt jeg ikke ser noe i MPdelen i MW2 som jeg gjør still med Gears 1 og COD4MW :p

Lenke til kommentar

Jeg gikk rett fra airstrike til AC130 ^_^

Dessverre var det ikke plass til den på himmelen akkurat da så jeg måtte slipe løs de to andre først. Når jeg først fikk sendt avgårde flyet mitt var det bare å regne ødeleggelse ned på stakkarene under meg. AC130 uten behov for reload er skumle saker.

Men noe som var noe dritt var at noen tydeligvis drepte meg på bakken i mellomtiden så den gamle og lunke killstreak-maxen min på 15 står enda.

Jeg spilte med en som hacket i dag. Det var dritt fett. Alle hadde evi skudd i alle våpen så det ble litt nuub tuub fest men fy flate så fett.

Det er en million av dem - og det er awesome. Tror faktisk ikke det med uendelig ammo er hacking, det er Infinity Wards mislykkede forsøk på å fikse Javelin glitchen har jeg lest. Dette med at man kan joine private matches gjennom matchmakingen og fremdeles tjene XP derimot, der er jeg mer usikker.

Men det å søke på Ground War og ende opp i free-for-all med 18 stykker på Rust er uansett priceless.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...