Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

AC130'en kan vel kanskje kalles inn når som helst også, i motsetning til Chopper Gunner som ikke kan kalles inn om det er et annet helikopter i luften (med unntak av Care Pack-helikopteret). Eller?

EDIT: Og er det egentlig noen som bruker Stealth Bomber? Det er da en rimelig elendig killstreak til at man først får den på 9?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker ikke stealth bomber selv, men er ikke det den som teppelegger noe så hinsides med bomber? Hvis man veit å bruke den er den sikkert effektiv, ikke mye som slipper unna. Det er også viktig å velge retning på angrepet, i.o.m at den vel teppelegger hele stripa fra den entrer mappet til den flyr ut på andre sida.

Endret av Snapcase
Lenke til kommentar

Ja, men XP i private og ranked er adskilt.

wrong..spilte private domination idag,tjente inn 24k xp på en liten stund..men det var en glitch som jeg støter på endel, orka bare ikke backe ut denne gangen..

youtube søk for videre info: cod mw2 match glitch eller private match xp

jeg kjører prestige, trenger ikke andre våpen enn intervention uansett :p so, sure! flere create-a-class! har 4sniperclasses med intervention og 2 med m4

Lenke til kommentar

En av de bedre montagene jeg har sett. Gameplay fra mange spillere. Mange streaks og mange pene kills.

Ser han spiller på Xbox og som vi vet så er jo ikke nøyaktigheten så bra som fks Pc. Så jeg bare forstår ikke hvordan han klarer så nøyaktig å sikte seg inn på folk og så fort? Greit øvelse hjelper men jeg er ikke født igår og har spilt mye liksom. Får dere andre her til slikt da? Er det bare jeg som begynner å bli for gammel at reaksjons evnen ikke er bra nok eller at tommlene er årforkalka slik at jeg ikke kan sikte meg inn så perfekt som disse film klippene jeg stadig ser..

Synes det virker helt rart...ingen jeg kjenner heller får til slikt som disse klippene viser..

Lenke til kommentar

Ser han spiller på Xbox og som vi vet så er jo ikke nøyaktigheten så bra som fks Pc. Så jeg bare forstår ikke hvordan han klarer så nøyaktig å sikte seg inn på folk og så fort? Greit øvelse hjelper men jeg er ikke født igår og har spilt mye liksom. Får dere andre her til slikt da? Er det bare jeg som begynner å bli for gammel at reaksjons evnen ikke er bra nok eller at tommlene er årforkalka slik at jeg ikke kan sikte meg inn så perfekt som disse film klippene jeg stadig ser..

Synes det virker helt rart...ingen jeg kjenner heller får til slikt som disse klippene viser..

Er mange forskjellige som spiller så er nok stort sett flaks :) Har hatt noen lignende runder men det skjer ikke ofte.

Lenke til kommentar

Er som det blir sagt lenger opp mye flaks, men det finnes folk som er helt hinsides gode å snipe. Husker godt ZZirGrizz fra CoD 4. Du burde youtube han å se hva han gjør med en sniper rifle. Er spent på hans første montage til MW2. Den skal være på vei nå. Han var vel den som fant systemet bak noscopingen i sin tid. Eller G-shot som det ble kalt back then.

@Keylar, nei aim assisten er stort sett ubrukelig og fraværende. Er iallefall det jeg opplever med den. Noen har rett og slett brukt litt for mye tid til å lære seg å bli kjapt.

Lenke til kommentar

Jeg vet, men er så latterlig stor sjanse for å bli skutt der oppe så jeg setter med heller bak noen steiner i skråningen til dumpa til venstre for halen. Epic å sitte der og plukke folk med LMG.

Du skal jo helst ikke bli sittende der da :D

Du løper videre, hopper over til den miderste fly delen og opp på rørene over hule ingangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...