Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte litt i sta. En på laget mitt fikk AC-130, og jeg fikk Chopper Gunner. Tipper de på det andre laget mista litt motivasjonen da :p

Haha :p

Det er ikke noe stress hvis de har javelin da :)

Tingen var at de hadde ikke sjans til å fyre av noe som hels, grunnet vi peppret de full.

Lenke til kommentar

Spilte litt i sta. En på laget mitt fikk AC-130, og jeg fikk Chopper Gunner. Tipper de på det andre laget mista litt motivasjonen da :p

Haha :p

Det er ikke noe stress hvis de har javelin da :)

Tingen var at de hadde ikke sjans til å fyre av noe som hels, grunnet vi peppret de full.

Ah. :p

Regner med at det var ett ganske åpent map da.

Lenke til kommentar

Fu faen, Demolition er fett. Non-stop action og aldri tid til å ta seg pause. Fiendene stopper aldri å pushe på og det gpr frem og tilbake mellom hvem som er forsvarere og angripere. Nydelig gamemode.

Må også gi litt creds til ACR med Acog scope.

Lenke til kommentar

Fu faen, Demolition er fett. Non-stop action og aldri tid til å ta seg pause. Fiendene stopper aldri å pushe på og det gpr frem og tilbake mellom hvem som er forsvarere og angripere. Nydelig gamemode.

Veldig sant, men det er noen ganger når man er litt uheldig. Spilte litt i går og HELE det andre laget lå på den andre siden av High Rise å camp'a. Da var det bare å svare med samme mynt, og så fikk jeg til slutt Chopper Gunner og så var de sjangse løse. Tok 5 sek så var det planta ^^

Lenke til kommentar

Med tanke på hvordan MP delen på CoDMW2 er nå, mener dere det er verdt å kjøpe det for den prisen den ligger på nå?

Om du skal ha det på konsoll så ville jeg vurdert det..siden fks Battlefield Bad Company 2 ikke kommer før mars 2010. Om du skal ha det til Pc så ville jeg vurdert litt...er så mye death lag,cheats, ubalanserte våpen og mye anna dritt at det kan få deg til å rive ut håret ditt. smile.gif

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Med tanke på hvordan MP delen på CoDMW2 er nå, mener dere det er verdt å kjøpe det for den prisen den ligger på nå?

Om du skal ha det på konsoll så ville jeg vurdert det..siden fks Battlefield Bad Company 2 ikke kommer før mars 2010. Om du skal ha det til Pc så ville jeg vurdert litt...er så mye death lag,cheats, ubalanserte våpen og mye anna dritt at det kan få deg til å rive ut håret ditt. smile.gif

Det med ubalansertevåpen blir nå akkurat det samme :p

Lenke til kommentar

Det med ubalansertevåpen blir nå akkurat det samme tongue.gif

Hehe, ja det er sant :p

Lenke til kommentar

Greit at det er ting man savner, at det kan være en del lag i blant osv, men sannheten er at jeg til tider har det veldig, veldig gøy med dette spillet her. Jeg spiller på konsoll, så ting som Dedikerte Servere og mods har jeg aldti vært vant til heller, så jeg vet ikke helt hvor stort tap det egentlig er om du spiller på PC.

Lenke til kommentar

I mine øyne er det mange store skuffelser med MW2. Som PC-spiller er savnet av dedikerte servere stort, pga lag, mangel på servere med regler (feks tactical), enklere mulighet for å spille med de samme folkene uten å måtte lage en stor venneliste, og ikke minst pga at det ofte går mer tid til lobby enn spilling. I tillegg er nok et par kill streaks og våpen litt overpowered.

Videre spilte jeg (endelig) gjennom single player i helgen. Det må jeg si var en stor, stor skuffelse. Historien gadd jeg ikke å følge med på. Den var såpass uniteressant at jeg ikke fikk helt med meg hva som skjedde.

Til tross for disse og andre skuffelser, er spillet morsomt. Selv om jeg ofte er frustert pga spillets mangler er det gøy og jeg har spilt ganske mye online (er vel ca level 20 på 1. prestige). Spec ops, litt bedre grafikk, og noen nye kart synes jeg var ca de eneste (?) nyvinningene i forhold til MW4. Selv om jeg er litt skeptisk til Steams priser og problemer (Steam er nede), er faktisk integrasjon mot Steams vennelister, chat osv noe som også fungerer fint.

Lenke til kommentar

I motsetning til hva jeg gjorde i COD4 så tror jeg at jeg skal holde meg på level 70 og ikke prestige noen gang. Huaker hvor lei jeg ble av å unlocke attachments osv om og om igjen. Den morsomme delen med det er jo å se hvor fort man fyker opp i leveler i starten, men når det begynner å dabbe av igjen blir jeg alltid lei, og nå som de våpnene jeg vil ha krever litt høyere level enn tidligere tror jeg nok jeg skal klare meg uten prestige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...