Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Har redigert noen innlegg grunnet dårlig bruk av quote-funksjonen.

Dårlig bruk av quote-funksjonen skal unngås. Generelt sett skal man kun quote den delen av innlegget/innleggene man svarer på. Om innlegget man svarer på er veldig langt, skal man ikke quote det. Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget, og man ikke svarer på noen spesifikke deler av det.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det altid er like artig når folk skal fortelle deg hvordan en skal spille.... :p

Hvor gjør jeg/vi det? Link plx :)

Jeg lufter min tanke om konstant camping på diverse gamemodes, en luring kaller det "taktikk" og det er tydligvis masse skill involvert. Hahahohohihi, sier jeg. Kan ikke fortelle en noob om å slutte å campe uannsett. Det er som å fortelle en seks-åring at han ikke får lov å hente godteri i skapet...

Lenke til kommentar

Det er en taktikk uansett hvordan du snur å vender på det.

Wiki sier "Taktikk nyttes som begrep innen de områder som krever en planmessig fremgangsmåte for å nå et mål", og det er jo akkurat det en camper gjør.

Hvor er egentlig skillet mellom det negativt ladde begrepet camping og en som spiller normalt?Jeg vil si det er like negativt å løpe rundt som en hodeløss høns med akimboshotties eller kniv jeg. Faktisk så synes jeg alle som ikke løper rundt med Intervention og quick/noscoper er campere.

Lenke til kommentar

Det er en taktikk uansett hvordan du snur å vender på det.

Wiki sier "Taktikk nyttes som begrep innen de områder som krever en planmessig fremgangsmåte for å nå et mål", og det er jo akkurat det en camper gjør.

Hvor er egentlig skillet mellom det negativt ladde begrepet camping og en som spiller normalt?Jeg vil si det er like negativt å løpe rundt som en hodeløss høns med akimboshotties eller kniv jeg. Faktisk så synes jeg alle som ikke løper rundt med Intervention og quick/noscoper er campere.

lol?

Campe = Sitte på samme sted over lenger tid.

Si du blir drept av en person, også spawner du igjen, kommer tilbake til stedet du ble drept, og samme typen er der enda.

DET er camping.

Lenke til kommentar

Likte redigeringen, men killsa var ikke så spesielle. Store deler var jo bakfra med hagle. Var et par fine sniper kills, men ellers ikke så altfor mye å rope hurra for. Har sett vesentlig bedre enn den der så langt..

Anyways. Hvilken titler fronter folket her? Jeg trodde jeg kom til å hate hele tittel systemet, men jeg er blitt merkelig hektet. Er neste som pokemon's. gotta catch'em all.

For tiden går det i "My li'l Pwny". Lett å få, men jeg synes den ser så kos ut. Spesielt siden jeg vokste opp når My little Pony var "inn".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Anyways. Hvilken titler fronter folket her? Jeg trodde jeg kom til å hate hele tittel systemet, men jeg er blitt merkelig hektet. Er neste som pokemon's. gotta catch'em all.

For tiden går det i "My li'l Pwny". Lett å få, men jeg synes den ser så kos ut. Spesielt siden jeg vokste opp når My little Pony var "inn".

Jeg tror jeg bruker "Deadline".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...