Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve uttrykket "No scope" blir kun brukt for snipere. Punktum.

Noen som har merket at stemmen til han duden som sier hva du skal gjøre når du spiller som OpFor online er prikk lik Radec (fra Killzone 2) sin stemme?

Mest sannsynlig samme skuespiller...

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar

Har ikke spilt MW2 enda da, men hvis jeg forstår rett så er Gaz ikke med i 2ern?Så folk mener at Gaz som ikke er med nå, egentlig er Ghost?

Eg tror litt at Ghost er Gaz, Samme stemme og han bruker alttid maske. Kan jo være at han bruker maske etter og bli skutt i hode i slutten av CoD4.

Men han blir skutt av Shepard.

Lenke til kommentar

Spoilers galore!

Selvsagt var det trist at Ghost døde, men det hadde nok vært tristere for meg om det var Soap som fikk unngjelde. Eller Price, for den saks skyld.

Ang. akimbo Model 1887:

Fy faen, jeg ble pissed i går. Domination i Ground War på skidrow - over 50% av spillerne brukte akimbo 1887 eller Ranger. Man blir mildt sagt frustrert.

Endret av Peder
Lenke til kommentar

Det er fint liten tvil om at Model 1887 er overpowerd så det holder, selv om jeg elsker å bruke denne selv, og stål eier med den...Håper jeg virkelig den blir redusert ved hjelp av en update eller noe slikt!

Går jo ikke an å "kjæmpe" mot en slik med andre våpen! hvertfall ikke i close combat! :huh:

Lenke til kommentar

Team Deathmatch er en stor jævla vits tbh..

Absolutt alle, og da mener jeg alle, sitter, crouncher eller proner på en eller annen plass på mappet. Det er absolutt ingen skill, whatsoever, i dette spillet(På public vel å merke!)

De rundene all beveger på seg, får jeg lett en harrier og en pave low, men det er som oftest veldig sjelden grunnen ekstrem camping. Synd at noe slikt skal ødelegge for spilleopplevelsen, har ikke tenkt å begynne med konkurranse spilling, dermed får public holde i ny og ne...

Måtte bare få det ut...Er du en som camper 24/7? ...

Lenke til kommentar

Camping har alltid hvert en del av multiplayer-skytterspill... dessverre.

Det er feigt å helt jævlig, ingen form for skills eller taktikk, men heller ingenting man kan gjøre noe med.

Man får heller bare bite det i seg, spille litt, møte nye folk og kanskje prøve å få til en intern gruppe som spiller, så blir det bedre.

En tanke kunne jo være å få MW2 spillerne her på Gamer.no litt mer united, og se hva man kan få til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...