Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble faktisk ganske skuffet over nuke'en. Det kommer bare et hvitt lys, og plutselig bare dør man på helt vanlig måte (dvs. at man kan feks "hoppe litt opp i luften og falle" som til vanlig). Omgivelsene, terrenget står også urørt igjen. Ingenting bortsett fra menneskene som "reagerer" med atombomben, ingenting som eksploderer eller blir ødelagt, ikke noe støv eller ingenting.

 

De burde gjennomført det bedre, man burde ikke daua på vanlig måte, man burde bare gått opp i røyk, smuldra i stykker, fordampet, et eller annet. Og det kunne da ikke vært så vanskelig å få hele mappen til å eksplodere i en menge røyk og greier, for så å la røyken forsvinne, støvet dale ned og se at hele mappet er jevnet med jorda. Synes det burde ha blitt gjort sånn.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Noen andre som er jævlig lei folk med 2 hagler som løper rundt så homser som har blandet sennep med glidemiddel!

Å ja, fy fasan de er irriterende. Hoppet over til Free-for-All med "Ninja" klassen min da jeg fant ut t alle løper rundt med akimbohagler i hardcore headquarters. Ble jo nesten uspillelig.

Lenke til kommentar

Jeg vet at man stort set ikke ser mer enn et stort hvitt lys om man selv blir nuk'a, men når de faktisk flytter det fra første- til tredjeperson og man faktisk ser hva som skjer, så burde man jo se hva som faktisk skjer.

 

Jeg har blidd nuka 2 ganger IRL jeg, å da så jeg et hvitt lys som kom stormende mot meg og blendet meg. Veldig spennende opplevelse

Lenke til kommentar

Jeg har blidd nuka 2 ganger IRL jeg, å da så jeg et hvitt lys som kom stormende mot meg og blendet meg. Veldig spennende opplevelse

 

Og du er fortsatt med oss den dag i dag?:p

 

Hvis man bare flyr litt opp i luften og lander et par meter unna der man sto skal vel ikke ddet være en stor prestasjon :D

 

 

Nei, lander man rundt 3 meter unna går det vanligvis bra, men jeg så en person på National Geographic Channel som fløy 10 meter lenger bort... og han døde! :o

 

Det med nuken har skuffet meg også veldiig mye! Man ser bare at spilleskjermen blir mere difus og hvitere som deretter blir fulgt med at spillerne faller sammen på bakken. Hadde ventet meg noe "litt" mere ekstraordinært! :o

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...