Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt pc utgaven så er det klart at dette er et konsoll spill for min del. Det LYSER konsoll lang vei når jeg sitter på pcn....for å ikke snakke om at kontrollene er perfekte på håndkontrolleren....eneste jeg savner på konsoll utgaven er selvf nøyaktigheten en har med mus.

Men nei....dette er et konsoll spill. Synd for dem som sverger til PC....men da igjen så står pc utgaven for bare ca 3% av det totale salget. Og det sier vel det meste..... sad.gif

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si at MW2 tok seg opp littegrann når jeg får maps som f.eks derail, afghan eller wasteland. På disse mapsa føler jeg at jeg kan virkelig få utnyttet terreng og templay godt, i motsetning til mange andre maps hvor killstreak og GL spammet ødelegger alt uansett hva man foretar seg.

+1 til MW2 for De 3 mapsa. Ellers liker jeg ikke de andre veldig godt. Bare vente på ett map filter nå da slik at jeg slipper favela 8 ganger på rad... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ganske fornøyd med mapsa jeg, bortsett fra Afghan og to til jeg ikke husker nå, spesielt Afghan, det må vel være den værste.

Hva syntes du er dårlig med afghan?. Dette må være ett av mine favoritt map :D.

Jeg får ikke til å spille på det, uansett hva jeg spiller som. Går alltid med mange flere deaths enn kills på det enn jeg pleier å ha normalt.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet på x360 igår, selv om jeg også har PS3 og en ganske så kraftig PC. Bare lurer, hva er egentlig hovedforskjellen mellom versjonene, om det er noen? Sett bortifra mus og tastatur på PC såklart.

Dog er litt usikker på hvorfor jeg egentlig gikk for x360 versjonen og ikke PC versjonen, for mus og tastatur er mye mer digg å spille med når det kommer til FPS værtfall.

Lenke til kommentar

Hahaha HOST så mye du vil din klovn ;-)

Jeg ser overhodet ingen poeng med å prestige i dette spillet også! Vi snakker 2,5 mill xp poeng pr prestige! Å det eneste du får er litt ekstra emblems og tittler?? Nei, da setter jeg mere pris på å ha de våpene jeg foretrekker til en hver tid!

Kanskje jeg går opp en prestige eller to om noen måneder hvis jeg begynner å bli "lei" men akkurat nå ser jeg ingen poeng med det.

:whistle:

Lenke til kommentar

For min egen del synes jeg det er deilig med fremgang, å sikte mot noe. Selv om jeg må sikte mot det samme som jeg har siktet mot før, er det morsommere å glede seg til et våpen man får om så og så mye XP enn å bare få en haug med XP som ikke teller, og å ikke se noen fremgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...