Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

For meg var ROF på SCARen et breaking point, samt skaden på ACRen, som må være bortimot lik null? Ifølge statsen skal TARen være dårlig på accuracy, men det er langt ifra min erfaring med våpenet.

Men som sagt, dette er mye smak og behag.

Sålangt virker det dog som det mest OP våpnet i spillet er Akimbo shotties. Hagla man får på lvl 67 er jo nærmest snipershotguns. Ser mange ditche hovedvåpen fullstendig og bare løpe rundt med to stk av denne.

Må si jeg har begynt å få sansen for Riot shield også. Ufattelig moro å se folk få panikk når du kommer løpende.

Men.. I miss M40A1 ACOG :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg var ROF på SCARen et breaking point, samt skaden på ACRen, som må være bortimot lik null? Ifølge statsen skal TARen være dårlig på accuracy, men det er langt ifra min erfaring med våpenet.

Men som sagt, dette er mye smak og behag.

Sålangt virker det dog som det mest OP våpnet i spillet er Akimbo shotties. Hagla man får på lvl 67 er jo nærmest snipershotguns. Ser mange ditche hovedvåpen fullstendig og bare løpe rundt med to stk av denne.

Må si jeg har begynt å få sansen for Riot shield også. Ufattelig moro å se folk få panikk når du kommer løpende.

Men.. I miss M40A1 ACOG :(

SCAR har grei rate of fire, men sammenlagt veldig høg skade. ACR vinner ikkje på skade, men har fantastisk accuracy, du kan lett snipe med den om du bruker thermal f.eks. Og på grunn av accuracyen kan du lettere få head/neck shots som vil resultere i høg skade.

TAR ER dårlig på accuracy, prøv red dot ADS spray på ein vegg og se på hullene i veggen etterpå.

Lekte meg lenge med akimbo shotties, det er latterlig OP, men samtidig kan de lett utklasses på long-range maps.

Det som også er veldig gøy og muligens litt OP på maps som favela, er tactical knife. Kombinert med lightweight/marathon/commando kan du stikke stort sett alt du møter før de rekker å trykke på avtrekkeren.

Endret av Sverre
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Mange står og hopper opp og ned i hjørner, det så jeg iallefall veldig, veldig mye av den første dagen.

Uansett, får man flere Create a Class slots hvis man går i prestige?

Lenke til kommentar

Hva er de nye våpen challangesene? Å unlocker de noe spesiellt?

ACR er uten tvil den beste assult børsa i spillet! Den er litt lav damage på, men det tar den igjen på presisjon! Det skuffer meg litt at AK-47 er så latterlig høy recoil på. Det er ikke så høyt utslag på selve skuddene, men fysikken i spillet gjør at det ser ut som den spretter høyt og lavt hele tiden og du må kompansere med siktet, men dette resulterer bare at du ender opp med å skyte i bakken!

Tror det tar litt tid å venne seg til dette våpenet. Men min soleklare favoritt er ACR med silencer og Model 1887 akimbo som secondary! da snakker vi :D

Lenke til kommentar

Å gud som jeg hater knivesystemet av hele mitt hjerte. Vet ikke om jeg orker å utdype noe særlig, men kan vel nevne at kniving fra utrolige avstander er et stikkord eller to.

Hehe gøy når man får en dritt server og jeg bruker riot shield og det virker som jeg blir knivet igjennom skjoldet.. :whistle:

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg spilt MW2 nesten konstant (1,5 dager) etter det kom ut. Her er mine pro & cons:

+Tidvis veldig moro Live

+Underholdende Campaign

+Perks og Challenges driver meg fremover :)

+M16 :)

-Ganske kort campaign.

-Killstreakrewards fører til en ubalanse i spillet

-PARTY FAIL FAIL FAIL FAIL!

-Riot Shield perk som gjør at jeg blir drept av et skjold på 10m+ hold. wtf?

-Ingen G36C :( Mitt favorittvåpen fra CoD 4

Kommer til å gi meg etter lvl 70. Pga en konkurranse om å nå først til 70 i "klanen" :p Men det korter ned ventetiden på Bad Company 2.

Endret av Mr 170
Lenke til kommentar

Å gud som jeg hater knivesystemet av hele mitt hjerte. Vet ikke om jeg orker å utdype noe særlig, men kan vel nevne at kniving fra utrolige avstander er et stikkord eller to.

Kniving fra utrolige avstander?

Har du noen gang spilt cod4?

Det her er jo himmelen i forhold. Her må man i hvertfall være ganske nære.

Lenke til kommentar

mine pro & cons:

-heartbeatsensor i snd WTF

-ingen dedikerte servere

-noobtubes burde vært tatt ut av spillet, nå som vi har thumper (eller hvordan det skrives), eller ihvertfall ta plassen for equipmentet ditt

-steam

-i private matches, mulighet for å ta vekk death/killstreaks, og attachments

kommer ikke på noe mer, men resten av spiller er bra.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har laget en profil kun for kniv bruk. Løper super fort og behøver ikke å være helt nær fienden da jeg hopper bort for å kutte dem opp. I et spill som ikke er et taktiskt fps spill men mer et action spill synes jeg det passer bra inn.

Det må være på det rette mappet og mot spillere som er enten nye,har dårlige reflekser eller ikke ser at jeg kommer.

Jeg har sikkert drept rundt 100 personer med kniven min...en artig aveksling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...