Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Det heter ikke call of duty lenger det fjernet call of duty og no heter det bare modern warfare 2.

Kommer så fort inn i kontrollene til CoD4, de er perfekte.

Måtte fikse litt for deg :p

De burde rett og slett gjøres til standard for alle FPS på konsoll. Alt er så intuitativt.

De er gode kontroller det er rett men de hadde ikke passet til et spill som halo hvor det er kjøretøy osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette blir kjøpt til PS3 da jeg hadde 90-100 timer med COD4 på PS3 mens til 360 som sies har bedre nett-tjeneste hadde jeg bare 14 timer, litt vel forskjell.

Hver jævla gang jeg leser noe fra deg har det alltid noe med PS3 kontra 360 å gjøre!

Sist jeg sjekket stats hadde jeg kastet bort 10 dager å noen timer på å spille COD4, men hvem bryr seg egentlig om om det var på PS3'n eller 360'n min?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Blir litt tungvidt å si Call of Duty 4 : Modern Warfare 2. Ser for meg fremtidige spill da, Call of duty 4 : Modern Warfare 3 : Epic confrontation 2: Terrirst onslaught 4 : Episode 3 eller noe i den duren. Som familien Reitan sier : Det enkle er ofte det beste. Lurer dog på om Captain Price er med siden de er gått vekk fra CoD serien. Han MÅ jo bare ha overlevd CoD4.
hahaha!

Lo godt når eg såg for meg den tittelen der!

Men jau, COD4 står framleis i 360en, og eg snurrar det igong ein gong i ny og ne. Fantastisk spel. Gledar meg utruleg mykje til MW2. Håpar me snart får sjå noko ifrå MW2!

Lenke til kommentar

Dette blir saker. Nå som Live er ute av verden" utenom klanen min som elsker Gears Of War, det er dem som gjør jeg beholder Live, ikke for resten av sjiddpakket" så det skal bli en fryd å spille dette med sR på PS3 :D

Takker Furulinho som gjorde jeg fikk joine sR :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Og du lurer på hvorfor du blir oppfattet som fanboy? :rolleyes:

Men jeg er helt enig med deg om vi ser bort ifra kommentarene om alt annet enn spillet. Forventer virkelig store saker av dette, og jeg tviler ikke på at det vil levere. MOdern Warfare er fremdeles et av de spillene jeg ikke kunne klart meg uten, og om jeg spiller noe FPS, så er det det.

Lenke til kommentar

Må jo si at jeg liker bedre PSN en Live da Lakus, men ikke mer snakk om det, men nå er det slutt å blande inn snakk om meg ok?

Men back to the game, men viss dem adder noen gamerscore i MW 2 så får jeg litt lyst å spille det "lille" ekstra da :)

COD 4 hadde alle i singelplayeren og det synes jeg var litt merkeligt :p

Lenke til kommentar

Er vel for å forhindre at folk horer etter achievements all the time. En ser jo fort i gears of War 2 hvilke gamemodes som blir valgt. Det er som oftest de som har nyere achievements forbundet med seg, som f.eks Annex. Men synes det også er litt rart at dte ikke er noen "Oppnå lvl 55" achievements elelr noe lignende der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...