Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også er utrolig fornøyd med banene! Det kreves faktisk en del mere av deg som spiller for å holde deg i live! Det er ingen soleklare campeplasser lengre og virker som banene er nøye gjennomtenkt!

Jeg er utrolig fornøyd med spillet! Eneste som plager meg litt er alle de killstreek mulighetene! Det burde de klart å holdt seg unna, men men.... det kan en overleve ;-)

Lenke til kommentar

Noe av det jeg liker best med utformingen av brettene i dette spillet er at de har greid å holde seg unna den utpregede snikskytter-biasen som preget forgjengeren. Halvparten av brettene i Call of Duty 4 kunne enkelt domineres av en eller to gode snikskyttere, og det var helt håpløst å ville spille noe annet på for eksempel Overgrown, Bloc eller Bog uten å ende opp i en hengemyr av frustrasjon. Denne balansen har de funnet i større grad nå, og selv om jeg ikke synes at brettutvalget er særlig sterkere generelt så er det mulig å spille akkurat slik du vil til enhver tid.

Enig.

Og vil man absolutt snipe er det maps for det også, litt for alle her med andre ord.

Forøvrig klarte jeg å få 100% på Campaign-delen i går, så nå er det spec-ops på tur!

Mangler bare en kompis (eller bror) til å hjelpe meg med co-op delene.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva alt dette fusset er med oppdraget "No Russian". Har sett verre innenfor spillverdenen.

Har du egentlig det? Om du mener seriøst at du har sett noe som er verre enn å drepe hundrevis av sivile i kaldt blod i en realistisk setting, så vil jeg gjerne vite hvor, for det vil jeg også se!

du nuker halve jorda i Defcon.......

Et spill er et spill. Tror dagens ungdom har det inneforstått mye mer enn den eldre garde som har spilt mindre spill med mindre "utfordrende gameplay".

Hensikten med scenen i spillet er å vise folk hva de står oppimot og hvorfor de må kjempe mot dette. Synes de oppnår det veldig bra i spillet, og oppdraget fungerer bra sånn sett. Trenger det være med i spillet for at det skal funke? Nei, men så får man også valg nå om man vil ha scenen i spillet eller ikke. (PS3 versjonen iaff)

Lenke til kommentar

Etter jeg fant ut at Hardcore Headquartes ikke var med i Modern Warfare 2 har jeg gått tilbake til Team Deathmatch og Domination. Håper inderlig at de kommer med HH igjen. Utover det så spiller jeg like mye MW2 nå i starten som det jeg gjorde med COD4, men det er vel en fare for at jeg går fortere lei dette, da det tross alt er en oppfølger og alt kan ikke være like nytt og spennende i oppfølgere.

Lenke til kommentar

Etter jeg fant ut at Hardcore Headquartes ikke var med i Modern Warfare 2 har jeg gått tilbake til Team Deathmatch og Domination. Håper inderlig at de kommer med HH igjen. Utover det så spiller jeg like mye MW2 nå i starten som det jeg gjorde med COD4, men det er vel en fare for at jeg går fortere lei dette, da det tross alt er en oppfølger og alt kan ikke være like nytt og spennende i oppfølgere.

Ja det er jeg enig i. Likte ikke dette at dem fjerna dedikerte servere. Forlenger holdbarheten på Multiplayer med veldig mange fler spilletimer.

Og Vrengtpolvott? Har du spilt noe fra GTA serien eller Manhunt? Jeg føler at det å kvele et menneske med ståltråd så hardt at hodet detter av er litt verre enn å skyte blindt inn i en mengde mennesker. Syntes det er bra at mange reagerer men fortsatt så ga dem deg et valg når du starta spillet.

Lenke til kommentar

Å kappe av hodet til en annen person med ståltråd er utrolig tegneserieinspirert og lite realistisk. Å skyte ned hjelpesløse sivile på en flyplass mens man ser dem febrilsk prøver å dra både seg selv og sine kjære i sikkerhet er på ingen måter en karikatur av virkeligheten.

Lenke til kommentar

Shit, Mpen er bra men det er så sykt mange folk som eier meg på xboxen..angrer litt på at jeg ikke kjøpte det til pc really! håper egentlig at jeg blir litt bedre med xbox kontrollen..og håper at folk snart begynner å game i teams at vi kan snakke over mic :)

Lenke til kommentar
Og Vrengtpolvott? Har du spilt noe fra GTA serien eller Manhunt? Jeg føler at det å kvele et menneske med ståltråd så hardt at hodet detter av er litt verre enn å skyte blindt inn i en mengde mennesker. Syntes det er bra at mange reagerer men fortsatt så ga dem deg et valg når du starta spillet.

Har spilt alle GTA og Manhunt spillene, og som Lakus sier, så er det mer karikatur enn realistisk, så derfor blir det ikke i nærheten den samme reaksjonen man får.

Lenke til kommentar

Hva er det folk syter sånn for?

Det er ikke ekte mennesker du dreper.

Personlig hadde jeg absolutt ingen problemer med dette oppdraget. Drepte alle jeg så.

Men likevel - jeg har ingen mentale problemer, psykiske diagnoser eller alvorlige problemer.

Jeg skjønner rett og slett at det bare er et spill.

Lenke til kommentar

Jau dere har et poeng der. Skjønner fortsatt ikke hvorfor folk hisser så veldig opp. Ja det er brutal myrding av en masse mennesker, men det er et spill. Hvorfor i all verden skal vi sensurere alt som er brutalt? Og de har lagt inn funskjonen å skippe oppdraget så hvis man tar seg nær av sånt så er det bare å drite i å spille "No Russian".

Noen som blir med på noen runder med det derre coop tinga? Sneakysneaky:)

Lenke til kommentar

Spillet er flott, men jeg hater matchmaking systemet av hele mitt hjerte. Bruker jo halve tiden i spillet på å vente på en host, så skal jeg vente på folk som skal bli addet, så er det venting game start, så starter spillet og hosten disconnecter og man sitter der 10 sekunder å venter på host transfer, så finner ikke game suitable host og alt begynner om igjen.

Hva i heimen tenkte IW på når de lagde dette makkverket av ett matchmaking system?.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...