Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Synes multiplayeren er god jeg. Tingen med campeplassene og mappene som er store og rotete er en ikkesak når du blir vant til de og lærer deg hvor du kan forvente at det befinner seg en ikke så heldig camper. Er fantastisk gøy å snike seg bak noen som sitter og camper og knive de =)

Legg meg til dersom noen vil spille online (Xbox Live): Eeobroht

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Modern Warfare 2 MP'en. Kartene er så store og rotete og alt for mange campeplasser...

Like I asked before, blir de bedre etterhvert? Erfaringer?

Altså, campeplassene og mappene blir er jo fortsatt store og rotete, selv etter du har spilt 1000 timer, hva får deg til å dro det blir bedre?

Synes multiplayeren er god jeg. Tingen med campeplassene og mappene som er store og rotete er en ikkesak når du blir vant til de og lærer deg hvor du kan forvente at det befinner seg en ikke så heldig camper. Er fantastisk gøy å snike seg bak noen som sitter og camper og knive de =)

Legg meg til dersom noen vil spille online (Xbox Live): Eeobroht

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ble godt humør av den videoen nå jeg. Det passa perfekt!

er forresten helt uenig med all klaging på MP-mapsa. Eneste jeg har noe imot er Afghan (den med det delte flyet på midten). Ellers er de alle knallbra.

Lenke til kommentar

Oii Huggy, jeg og har spilt dem spillene online og klarer ikke feste et grep om MW2 så jeg er totalt enig med deg!!!

For min del så er Gears 1 største onlinespillet jeg har spilt på 360en med over 1000 timer bare med multiplayer :)

MW2 klarer jeg bare en halvtime hver dag, eller mindre

Bra jeg ikke er alene :) Har også spillt veldig mye Gears 1, og har seff Seriously achievementen også :) Husker jeg spillte litt ranked med deg og folk fra klanen din for en stund siden, ilag med Gamechill om du drar mer kjensel på han :)

Jepp Gears 1 er helt herlig, ja jeg kjenner GameChill :)

MW2 har failet stort hos meg, er 20 ganger mer camping nå en forgjengeren vil jeg si..

Lenke til kommentar

Jaja, da har jeg funnet hovedproblemet mitt med spillet. Mapsa er rett og slett søppel. Spilte faktisk COD4 nå nettopp og damn det var digg. I warfare 2 er det ALT for mye backstabbing/randomness. Folk løper rundt og dukker opp forran, bak og på sidene. Nei, kunne vi bare spilt mapsa fra warfare 1, da hadde det meste vert i orden for min del.

Lenke til kommentar

snart spilt 10 timer MP og er nå lvl 35. For et herlig spill, etter min mening en verdig oppfølger av COD:MWF2. Kartene er meget bra. Varierte og stemningsfulle. Liker også at gameplayet foregår i flere "etasjer" enn forgjengeren. (får ihvertfall følelsen av det).

Uansett en håpløs diskusjon :)

Smaken er som baken....

Endret av Soris81
Lenke til kommentar

Finnes det en perks som gjør at du kan ha 2 hoved våpen.

trur det er den perken som kalles "one man army", men er ikke sikker

One Man Army gir deg muligheten til å endre class når som helst, tror ikke det finnes noen som perk som gir deg 2 primary weapons.

Og til alle som vil spille MW2, add meg på Steam, killerspree31. Er ofte ute etter å spille 2on2, så plis add ^^

Lenke til kommentar

Infinity Ward skuffer ikke. Trodde ikke de skulle klare å overgå forgjengeren, men dette klarte de med glans. En stor klapp på skuldra. Elsket mapet hvor de klatrer opp den is veggen og sneik seg inn på den topphemmelige basen i Kasakhstan. Skjønner ikke hva alt dette fusset er med oppdraget "No Russian". Har sett verre innenfor spillverdenen.

Men likte ikke helt det at eks SAS soldater skulle plutselig gå over til en super hemmelig styrke. Så langt så er alt med MP helt ok, ingen Jippier (utenom throwing knife :D) eller kritikk. Må si meg enig med Atsjonas at Afghan ikke er et sååå kult map.

PS: Noen som har lyst til å spille? Legg meg til på steam, DageeK92. Har spilt MW1 lenge så jeg veit sånn halvveis hva jeg driver med.

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

Noe av det jeg liker best med utformingen av brettene i dette spillet er at de har greid å holde seg unna den utpregede snikskytter-biasen som preget forgjengeren. Halvparten av brettene i Call of Duty 4 kunne enkelt domineres av en eller to gode snikskyttere, og det var helt håpløst å ville spille noe annet på for eksempel Overgrown, Bloc eller Bog uten å ende opp i en hengemyr av frustrasjon. Denne balansen har de funnet i større grad nå, og selv om jeg ikke synes at brettutvalget er særlig sterkere generelt så er det mulig å spille akkurat slik du vil til enhver tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...