Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Grafikk, lyd, fysikk, singleplayer, coop, våpen, perks, maps ? hehe.

Det er langt bedre enn COD4 på alle måter. Kjipt uten dedikert server men er bagateller kontra kor bra spillet er. Har aldri opplevd lagg i spillet her, sikker på at du har portene åpne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som faktisk synes Multiplayeren er gørr kjedlig ? Har spillt evig mye CoD4, CoD5, GoW, GoW2, Halo 3 og alt av store multiplayer spill til xbox 360 og har digget dem alle.

Vet ikke helt hvorfor, men klarer bare ikke å like multiplayeren til CoD 6. Det første er brettene. De er så sinnsykt store brett og så mange hus og div. dritt man kan gjømme seg i. For følelsen av å spille Battlefield. Og Battlefield ble jeg lei av for mange år siden :)

Kommenter gjerne hva dere synes :);)

Lenke til kommentar

Oii Huggy, jeg og har spilt dem spillene online og klarer ikke feste et grep om MW2 så jeg er totalt enig med deg!!!

For min del så er Gears 1 største onlinespillet jeg har spilt på 360en med over 1000 timer bare med multiplayer :)

MW2 klarer jeg bare en halvtime hver dag, eller mindre

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Oii Huggy, jeg og har spilt dem spillene online og klarer ikke feste et grep om MW2 så jeg er totalt enig med deg!!!

For min del så er Gears 1 største onlinespillet jeg har spilt på 360en med over 1000 timer bare med multiplayer :)

MW2 klarer jeg bare en halvtime hver dag, eller mindre

Bra jeg ikke er alene :) Har også spillt veldig mye Gears 1, og har seff Seriously achievementen også :) Husker jeg spillte litt ranked med deg og folk fra klanen din for en stund siden, ilag med Gamechill om du drar mer kjensel på han :)

Lenke til kommentar

Bare jeg som faktisk synes Multiplayeren er gørr kjedlig ? Har spillt evig mye CoD4, CoD5, GoW, GoW2, Halo 3 og alt av store multiplayer spill til xbox 360 og har digget dem alle.

Wow, var det MP i God of War-spillene? Åh... du mener Gears :-/ Nei da, bare skøyer. MP blir egentlig aldri kjedlig, det er jo så mange forskjellige variabler i forskjellige MP spill. Alltid noe nytt, eller noe forbedret.

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at jeg mener PC ødelegger for seg selv.

Det vil alltid være drittsekker der ute. Det samme hadde foregått på Xbox eller PS3, om man hadde klart det. Problemet nå, er at IW ikke gir oss muligheter til å kick/banne juksere før de evt. blir bannet av VAC.

Og det kan jo ta lang nok tid det, om i det heletatt.

Lenke til kommentar

Nå demret det akkurat for meg hvorfor det spruter penger ut av folk du dreper. Dette skjer kun når det er et payback kill.

Stemmer det. Er faktisk en hel avdeling med payback-challenges. :)

For øvrig er jeg meget godt fornøyd med spillet! Greit nok. Singelplayer er relativt kort, men det plaget ikke meg. Kvalitet foran kvantitet. Jeg blir ofte lei av spill som føles unødvendig lange.

Når det gjelder multiplayern så var jeg litt skeptisk i starten. Følte at mange av map`ene var mest bare rot osv.

Men nå etter 30 timer spilt så må jeg si meg storfornøyd! Litt småtteri jeg håper de justerer i en patch, men ingenting stort i grunn. Har stadig økt K/D-ratioen min og nå ligger jeg på 1,88. Mye bedre enn jeg gjorde det i COD4. B)

Lenke til kommentar

Modern Warfare 2 MP'en. Kartene er så store og rotete og alt for mange campeplasser...

Like I asked before, blir de bedre etterhvert? Erfaringer?

Altså, campeplassene og mappene blir er jo fortsatt store og rotete, selv etter du har spilt 1000 timer, hva får deg til å dro det blir bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...