Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flashbang over sikte, frag over skytetrigger, melee med siktestikken, løp med gangestikken, duke/legge seg ned på èn knapp, god gammel reload og skifte våpen, helt kurant d-pad funksjoner og hopp med "standard" knappen. Er en skikkelig god mal for alle andre FPS! :)

Lenke til kommentar

Moro at bamsen har lurt seg med. For de som ikke vet det så finner du bamser på hver eneste MP bane i spillet. Mulig det er på hver SP bane og, det vet jeg ikke.

Ser også det tekstes "No russians", jeg er 75% sikker på at det blir sagt "no russian" som at de ikke skal bruke moderspråket.

De 5 perksene tror jeg kun er 4 perks pluss et skilt. Det siste ikonet er større enn de andre og minner mer om et skilt.

Lenke til kommentar
Yo, Lakus, sjekk ut det øverste i førsteposten. Ville ikke tukle med tittelen, trådstarter kunne blitt litt forfjamset.. :p

Flott at du endret Laland! :D

Blir veldig interessant å se hva som kommer i de neste teaserne, om de blir full av hemmeligheter, eller om det blir litt game play. slev syntes jeg det er spennende med slike teasere som den vi hittil har sett. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
CoD4 er det BESTE spillet etter min mening i CoD serien. Gleder meg VEEELDIG til MW2

CoD4 er det beste fps spillet ever, etter min mening B) Og hvis MW2 bare blir nesten like bra, har vi et kanonspill i vente. Håper selvsagt at det blir enda bedre enn enern, men det skal faen meg godt gjøres. Anyway blir det utrolig spennende å se hva de får til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...