Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer med at det er en på PS3 som har spilt i 3 min og har en score på 172 382 6928? Lukter litt juks for å si det sånn

Er nok ein eller annan som har funne ut korleis han kan sende falske data til leaderboards eller noko sånt. Dei ordner vel opp i det etter kvart.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

har nettopp kjøpt mw2 fra steam. Er det noe sånn game for windows live opplegg på det, så at jeg kan få gamescore?

Ikke noe gamerscore, er det acievements så er det i Steam.

Lenke til kommentar

Har spilt 4 timer Veteran Spec Ops i kveld, og må bare si at det er gjennomført kult. Det er rimelig vanskelig også, greit nok, men enkelte av oppdragene er rett og slett skamfete. AC130 oppdraget, de med snøscooter og egentlig alle oppdragene med snipere er deilige. Spesielt det sniperbrettet i snøen. Digg å sitte to tykker å planlegge hvem begge to skal skyte, telle til tre og så ta ut alle fiendene samtidig.

Lenke til kommentar

Gah, kjenenner jeg er ganske lei spillet allerede egentlig. Hele spillet føles bare som ETT stort skritt tilbake fra cod4. Måten gamemodes er lagt opp på bla. er jo helt tragisk. Dessuten spiller jeg mye i parties(må jo det, ellers er sjansen for at en amerikaner blir host over 50%) og da er det ikke mulig å spille team deathmatch engang fordi vi er flere enn 6..

Også er det lagen da. Spiller som regel med minst 90-100 ping. Når en er vandt med 20 fra cod4 er dette også direkte trist. Forstår ikke hvorfor nesten alle svelger dette rått og ikke ser det negative i spillet. HVA er bedre i modern warfare 2 kontra 1?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...