Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og vet du hva?

Det er et hemmelig oppdrag! Gå på "Mission Select" eller hva de kaller det og velg Museum. Trykk på knappen det står "Do not press" på. Det. Er. Awesome.

Ble litt småskuffa av den jeg. Gå rundt på et museum var litt kjedelig.

Trykk på klokka i resepsjonen, da blir det ikke så kjedelig lenger ;)

Lenke til kommentar

Og vet du hva?

Det er et hemmelig oppdrag! Gå på "Mission Select" eller hva de kaller det og velg Museum. Trykk på knappen det står "Do not press" på. Det. Er. Awesome.

HÅHÅ! Må prøves!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Og vet du hva?

Æsj, nå får jeg ikke prøvd det før på søndagen. Kjipt. :(

Lenke til kommentar

Noen som har noen meninger om hva slags gametype man får mest xp ut av?

Jeg tror det er forskjellig mellom hver person. Jeg synes Mercenary TM er best med Famas + 1 mindre for å bruke killstreak.

4 kills for predator, 6 for air strke med hovering etterpå og AC130 etterpå. Kommer lett opp i 30 kills på en runde da noe som er 3000xp + 1200 eller noe for win og 500 for tap ++ challenges. Men Headquarters ekke dårlig det heller.

Lenke til kommentar

Og vet du hva?

Jeg kniste av "spøken", men jeg synes fortsatt at verdenen er lite givende sånn sett.

Man kunne iallefall fått en bonus for å ha fullført dette såkalte oppdraget, men det ble bare rett og slett litt unødvendig for min del foruten spøken.

Lenke til kommentar

Dem bildene som er blitt vist fra PS3 versjonen av MW2 er helt feil.

På min TV så ser jeg ikke det gråe "filteret" som blir vist hver eneste gang, noen ganger tror jeg sider vil vise false info av PS3 versjonen desverre... Sånn har det blitt!

Alle sånne sider vil ha folk til å tro alltid PS3 er underlegen, så da kan dem komme hjem til meg å se at sånne gråe ting finnes ikke

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Har spilt et par games idag etter trening og jobb og har blandede følelser fortsatt. Har det utrolig fett når jeg spiller og merker aimen og reaksjonen begynner å sitte igjen (selvom jeg er vandt med hardcore fra før).

MEN, er enkelte games som bare lagger hor og helvette. Altså, om jeg/ vi havner på server med amerikanere med 31 Mb linje og jeg sitter på en 30/30 fiberlinje, blir da de host? Dette er i såfall problemet med det tåpelige iwnet-tullet deres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

Hallo, har en kompis som nettopp har kjøpt cod. Men hannes cd-avspiller funker ikke(noe han kom på da han kom hjem), vet dere om det går ann å laste ned fra steam og bare bruke cd-keyen han fikk med så han slipper å skaffe seg en ekstern cd-driver. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...