Kokkolocco Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Man levler med combat tbh. Ingenting ved mutilate som retferdigjør det å kunne ta ned flere mobs samtidig som combat. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er ikke en 300-315 hit greit å ligge på for oss som fremdeles runner HC osv? Tenker da at man ikke alltid har + hit buff. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Man levler med combat tbh. Ingenting ved mutilate som retferdigjør det å kunne ta ned flere mobs samtidig som combat. Smakssak, men hovedpoenget er nedetid. Multigrinder du vil du miste hp, noe som fører til nedetid. Som mutilate multigrindet jeg riktignok ikke, men jeg two shottet mobs med ambush muti. I tillegg er combat gørr kjedelig om du spilte hele tbc med speccen. Som sagt, smakssak. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Det kom vel ikke akkurat som noen bombe, men alt må ha en slutt. Har lagt WoW på hylla, og dermed så kommer jeg ikke til fortsette oppdateringen av denne tråden. Om noen er interessert i å fortsette tråden/starte ny tråd, men beholde førstepost (mesteparten er riktig, utenom BiS, Fast vs Slow MH/OH og optimal specs) så kan jeg kontaktes på pm for å få koden til posten slik at vedkommende ikke må formatere alt på nytt. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har en rogue i level 59 nå. Jeg speccet combat før for pve, men var for all del ikke fornøyd med damage. Hørte at assasination var bra for pve, så respecca til det. Nå hitter jeg mer, men problem at jeg er så sinnsykt sårbar. Jeg har jo skikkelig problem med non-elite på to levler høyere for før jeg har rukket å drepe dem, så har de tatt alt livet mitt. Hva i ******** skal jeg specce til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå