Gå til innhold

Lyst på flere PSN-venner?

Kris

Anbefalte innlegg

PSN ID: coolfrog (Haha, vet. Alle de forskjellige navnene jeg prøvde var opptatt, så jeg gikk for noe banalt)

Alder: 21

PS3 spill: Battlefield: Bad Company, Little Big Planet, Pure, Metal Gear Solid 4, Brothers in Arms (ikke at jeg har noen planer om å spille det online :p) og snart Killzone 2.

Spiller ikke så mye PS3, da jeg kjøper de fleste spill til Xbox 360, men når Killzone 2 kommer ut blir det nok et ganske tungt fokus på trippelen i en periode.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSN ID: AxelFandangio

Alder: 21år

Spill: Battlefield: BC, COD 4:MW, Condemned 2, Brothers in Arms: HH, MGS 4, Burnout Paradise, Fifa09, Rock Band, LBP, Team Fortress 2, DiRT, GTA 4, TimeShift, Resistance FOM + en hel del SP-spill.

Er ingen stor onlinespiller, men har lyst til å bli mer aktiv. Gjerne add meg. Det blir nok mest BF:BC, COD 4 og Burnout Paradise fremover. Så blir det KZ2 når den tid kommer.

Mic: Jawbone II

Lenke til kommentar

PSN ID: Stavaas

Spill: For øyeblikket går det mest i Skate 2 :love: , men har også COD4, GTAIV, MGS, LBP etc etc...

Alder: Så gammal at mamma ville sagt "Du er for gammal til å sitte og spille" om hun fant ut hva jeg har gjort på i helga. Heldigvis bor jeg for meg sjæl, så hu finner det ikke ut.

Det vil forresten si ca. veldig nøyaktig 23 år.

Har ikke headset forresten, men vurderer å skaffe det bare så jeg kan komme med upassende kommentarer når du minst trenger det :blush:

Lenke til kommentar

PSN ID: oro4

PS3-spill: Skate 2, Mirror's Edge, LittleBigPlanet, Guitar Hero World Tour, Far Cry 2, Midnight Club: Los Angeles, Race Driver GRID, Grand Theft Auto IV, Gran Turismo 5 Prologue, Burnout Paradise, Uncharted: Drakes Fortune, Guitar Hero 3, Stuntman Ignition, Skate, Heavenly Sword, NHL 08, Colin McRae DIRT.

PSN-spill: Flower, Magic Ball, WipeOut HD, PAIN, Super Stardust HD.

De med uthevet skrift er de jeg i det hele tatt gidder å røre online.

Endret av overagnar
Lenke til kommentar

PSN: Einride

Alder: 26

Spill: COD4, LBP, GTA4, MS: Pacific Rift. Er vel listet i prioritert rekkefølge, i alle fall for øyeblikket.

(Ikke hatt PS3-en mer enn et par uker, så ikke runda LBP, GTA4, knapt nok rank 15 i COD4, Pacific Rift er spilt ca 15 minutter totalt :) )

Headset: Venter på Sony BT headsettet fra Play.com.

Lenke til kommentar

PSN ID: Skolisse

Alder: 18

Spill: GTA IV, Battlefield Bad Company og Little Big Planet

Håper spill hylla en dag kommer på lik linja som min xbox360 samling. Kjøpte PS3 på Mandag så har magel på spill og venner.

Endret av Skolisse
Lenke til kommentar

PSN ID: eivind93

Alder: 16

PS3 spill:

Online:

Fifa 08, Burnout Paradise, Fifa 09, Little Big Planet, Pro Evolution Soccer 2009, 3 vs 3 Hockey, Saints Row 2, Rainbow Six Vegas 2, Smackdown vs Raw 2009, Far Cry 2, Killzone 2.

Spillene i bold er de jeg gidder å spille/ Fortsatt spiller online.

Single player:

Tomb Raider Underworld, Dead Space, Ratchet & Clank TOD, Uncharted: Drakes Fortune, The Orange Box, Fallout 3.

Endret av Lombax0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...